Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Silence is not so bad after all

So.. this was my second “keep your mouth shut” day at the school.. since I’m allowed to talk with teachers I could do my presentation, but I am not going to work this weekend. So yei.. more holidays for me. Why? Well.. I called my boss and the conversation was like this

– Hey, boss. This is Helsa. Do I have to go to work tomorrow or am I fired?

– Hey, Helsa. Ha ha.. that’s a good question. Peter is really mad at you. Well.. let’s do this – you take two more days off and come in next week.

So I guess I’m not fired after all.. I just have to take even more holidays😀 Then again.. you never know what Juris will say next week. So.. I’m already ready to seek for a new job.. I think I’m going to be a translator some time soon.. Latvian to English or English to Latvian.. could even try some French, I don’t really mind.. either version.

At the school everything’s nice and clean.. my course mates are really cool with me being silent.. they’re still telling me stories, playing games with me and otherwise enjoying my company. If I need to answer any question.. I show it in sign language or if that’s not working and the situation is a bit too complicated.. I’m just writing the answer on paper or on phone. I’m keeping quiet till next Thursday.. then 10 days will be over and I’ll be able to speak to my friends again.. :))

6 responses

  1. Man prieks, ka neesi atlaista🙂
    Un vēl man ir prieks, ka uzzināju, kāpēc tu nerunā… savādāk es jau savā prātā sāku apsvērt domu, ka tev ir kaut kāds pēcavārijas šoka sindroms (ja vispār tāds eksistē)😀
    Jā, un man vēl ir jautājums – vai kādu dienu gribēsi paņemt kopā ar mani kādu kešu Rīgā? :p

    Decembris 9, 2011 plkst. 12:44

    • Jā, man arī ir sort of prieks, ka varēšu turpināt dzīvot pelnu traukā🙂
      Nu, tas viss sākās ar twitter – “Ja 20 minūšu laikā mani neviens neuzaicinās ciemos, tad es turpmākās 10 dienas nerunāšu” un neviens mani neuzaicināja😦 Ļaunie draugi😀
      Es domāju, ka tāds pēcavārijas šoka sindroms stabili eksistē, taču.. man tā vietā ir vnk saaukstēšanās😀
      Pavisam noteikti gribēšu kādu dienu kopā ar Tevi paņemt kādu kešu Rīgā, jo vairāk, jo labāk, sasodīts! Mēs taču visu to kešošanas padarīšanu Rīgā jau vairāk nekā gadu plānojam😀

      Decembris 9, 2011 plkst. 12:58

      • 7dien pirms braukšanas uz Jelgavu varētu kādu pārīti centrā paķert, ko saki? (Jāsāk ar mazām lietām, ja lielajām nevar sakoordinēties😀 )

        Decembris 10, 2011 plkst. 17:51

      • So 7dien es nevaresu – mani ved uz Jelgavu ar masinu mamma, lai var uz ziemu apsegt vabolenu. + gps un vads atrodas kojas, + esmu gatava izklepot ieksas + es joprojam nerunaju, bet nakamnedel 7dien pec darba ap 8 no rita..Tu butu ar mieru?

        Decembris 10, 2011 plkst. 20:26

  2. Nu žēl. Bet saprotu. Veseļojies!😉 Nākamās brīvdienas man atkal neder. Varētu tik kādu brīvlaika – darbadienas pēcpusdienu/vakaru, kad man māsa atbrauks no skolas un iedos biļeti, lai varu kkur tikt😀

    Decembris 11, 2011 plkst. 01:50

    • Mums pat minieventus sarīkot neizdodas😀 Diezgan nožēlojami🙂
      Varam jau mēģināt, tad redzēs😉

      Decembris 12, 2011 plkst. 00:11

Komentēt

