Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Darba garlaicigi

Tris saujas nedalitas uzmanibas
Raganas virai bez milestibas
Varbut si vilcene smiesies un skries
Lidz katrs zemnieks celsies un kliegs
Guli ir pusnakts, pilnmeness viegls
Tava dziviba izdeg ka vecs dzijas diegs
Si saule bez darvas ir viltigs augs
Ta nemanot savis aptis un kaus
Uzsplaut! Sekundes nebeidz izgaist
Es esmu tik mirklis, lauj sevi atlaist
Man rokas ir dzirkles, tas mani salauz
Tev rokas ir smiltis un oli, kas acis grauz
Bez asaram cementa sienam nav vietas
Par daudz jau tas zelotas, par daudz jau lietas
Vietas, kur salauztas sirdis tiekas
Ir miljons takas, bet visas tas nomitas cietas
It viss jau ir bijis, it viss man jau riebjas
Vai tava sirds vel tic, vai plaukstas pie sveces sniedzas
Naktstaurini kliedzot pret spuldzitem triecas
Es neesmu vaja, man vel ir speks
Noraut kreveles, lai asino retas, lai nesadzist!

Komentēt

