Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Helsa un instrumenti

Redz, tā nu ir sanācis, katru reizi, kad es mēģinu iemācīties kādu instrumentu, kaut kas notiek, un es vairs nevaru turpināt to darīt.

Es mācījos klavieres, bet mana skolotāja bija pārāk pretīga, lai nodarbības būtu paciešamas, turklāt, viss, ko viņa man lika spēlēt, bija kkādi krievu pirkstu vingrinājumi gopņīšanai, nē, bet.. nezinu, krč stulbi, pēc tam mācījos kokli, bet man pazuda redze, kad vēlējos atsākt, skolotāja jau bija aizgājusi. Tādēļ ir tikai viena dziesma, kuru es māku, vai vismaz mācēju nospēlēt uz kokles.

Tad pagāja pāris gadi, kuru laikā es nedarīju pilnīgi neko, bet, kad nolēmu, ka varētu atsākt mēģināt iemācīties kādu instrumentu, es nopirku ģitāru, vispirms vienu, pēc tam otru, tad vēl trešo.. taču, nav svarīgi, cik daudz ģitāru Tev ir mājās tad, kad nav pacietības, iemācīties tās spēlēt, tādēļ pagāja pāris gadi, kuru laikā es biju iemācījusies šādus tādus mazītiņus dziesmu fragmentiņus, visus pamatakordus, un vēl šo to, kad nolēmu paņemt privātskolotāju. Pie viņa es nomācījos kādu mēnesi, labi ja.. tad man sporta zālē, kamēr mācījos ķīmiju, Labejs iemeta ar bumbu pa galvu, protams, netīšām, viņi “spēlēja” volejbolu, jeb vnk trenkāja bumbu no visa spēka pa visu zāli.. nu, ja, lieki teikt, es dabūju smagu smadzeņu satricinājumu un mēnesi pat no mājas iziet nevarēju, jo mans dzirdes nervs bija tik ļoti saasināts, ka galvā grieza ik katra skaļāka nots, līdz ar to, uzturēšanās Rīgā, lai brauktu pie dakteriem bija īpaši grūta, jo tur ir tie briesmīgie, spiedzošie luksafori. Arī ģitārspēle bija jāatliek maliņā uz laiku, jo katra stīga, kuru aizskāru, izraisīja galvas sāpes. Diemžēl, tas laiciņš, kurā nespēlēju, nu jau ir izaudzis līdz nedaudz vairāk par 2 gadiem, un, jā, šobrīd es atkal nedaudz knipinos, bet, par nopietnu spēlēšanu to nevarētu saukt.

Tātad, tas, ko es māku uz ģitāras ir

  1. Metallica – Nothing else matters intro
  2. Deep Purple – Smoke on the Water
  3. The Eagles – Hotel California akordu versijā
  4. Marilyn Manson – Shadow of the Valley of Death
  5. Placebo – Post Blue 
  6. Ritchie Blackmore – Minstrel Hall intro
  7. Oda un ziloņa dziesma
  8. “Ak, paņem nazi un nodur mani, lai man uz tevi nav jāskatās, jo tavs ģīmis ir reti riebīgs un tavas kājas ir spalvainas.”
  9. Hurt – House Carpenter
un šo to vēl, bet neko daudz un neko pārāk labi..🙂

2 responses

  1. prichards

    kur var dabut šo dziesmu?
    “Ak, paņem nazi un nodur mani, lai man uz tevi nav jāskatās

    Aprīlis 1, 2012 plkst. 13:30

    • Ta principa ir Ajax reklama no 90tajiem gadiem😉
      Man skiet, ka Ajax, kad atgriezisos Latvija.. nosutisu Tev tabus, ja velies🙂

      Aprīlis 3, 2012 plkst. 18:59

Komentēt

