Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

A song that makes me laugh.

And yet again I’ve got more than one of them, and I’m not going to discriminate either.

Šie puiši man vienmēr uzlabo garastāvokli, pie šīs dziesmas es nespēju nosēdēt mierīgi – Helsa lēkā apkārt, dzied līdzi, smejas.. Viņu koncerts Atelier hallē bija tiešām, tiešām burvīgs. Un, visas tās labās atmiņas, kas man ar viņiem saistās.. tur nav iespējams nesmieties😀 Turklāt, šī dziesma par 100% atspoguļo to Helsu, kas dzīvoja Luksemburgā. Kādēļ jūs uz mani skatāties? Ko jums no manis vajag?? Es tikai izklaidējos! Es tikai vēlos dzīvot! Jeb Don’t really care about the things that they say
Don’t really care about what happens to me. I just wanna live.

Bet mani taču, mani taču nesauc par Raimi..🙂 Protams, Hospitāļu ielas pozitīvā mūzika man vienmēr liek pasmaidīt.. pat smieties. Un, man ir ļoti lielas aizdomas, ka nākamnedēļ manu piektdienu precīzi atspoguļos viņu dziesma “Par dimantiem“, jo arī algas dienā es runāšu ko gribu, pat tad, ja tādēļ mani izmetīs no darba un man vairs nebūs kur palikt pa nakti. Man vnk ir ļoti apnikusi mana oficiante.

Kad man ir ļoti, ļoti sūdīgi, es pati pie sevis dziedu.. Man ir tik sūdīgi, ka man ir vajadzīga, vienalga kāda..palīdzība. mhm, tieši tā, arī ar PND man ir diezgan daudz labu atmiņu, kas liek smieties, vai vismaz uzmundrina tad, kad nezinu, kur likties😀

Tad vēl.. no tiem pašiem festu laikiem, protams, ir Korpiklāni ar Happy little boozer.

Un, kaut arī nedaudz sāpīgi, tomēr vienmēr uzjautrinoši, man vienmēr šķiet noklausīties

Un.. šīs ir tikai dažas no smiekliņdziesmām.

 

 

 

Komentēt

