Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Mana kāzu dziesma.

Uz manas labās rokas zeltneša atrodas 2 savītas sudraba skrūves, uz kurām vienmēr varu norādīt un teikt… you know what? I’m  screwed!  Redz, šo gredzenu es nenoņemšu, līdz nebūšu nolēmusi, ka manā dzīvē ir vieta arī vēl kādam citam cilvēkam, ka esmu pietiekami pieaugusi, lai varētu uzņemties atbildību par kāda pieradināšanu un paturēšanu. Par kāzām es vienmēr esmu smējusies, teikusi, ka precēšos tikai tad, ja man atļaus to darīt baltā uzvalkā. Vīram vai sievai būs jāvelk melna līgavas kleita. Taču, ja nopietni, tad tā pavisam nopietni par kāzām es nekad neesmu domājusi, man tās gluži vienkārši nešķiet svarīgas, līdz ar to arī.. es nespēju īsti iedomāties tādu dziesmu, kuru noteikti vēlētos dzirdēt savās kāzās. Manas mammas kāzās spēlēja Pērkons, viņi dejoja pie Gandrīz Tautasdziesmas🙂

Khe, redz, manā ģimenē ik viens ir savā veidā nedaudz izlecējs.. bet tādi jau mēs visi esam. Katrs savu dziesmu koklējam.

Labs ir, man šķiet, man nebūtu nekas diži pretī, ja manā kāzu dienā skanētu šis..

Tā gan ir tāda stalkeru dziesma, taču.. ja tā labi padomā, laulības jau tāda liela stalkerošana vien sanāk, jo pat zvērestā teikts, ka vienam otru cieši jāpieskata un jāmīl.

Komentēt

