Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

The Angry Bird Song

Ha, ha.. šis ir labs🙂 Redz, joks ir tāds, ka es nemēdzu būt dusmīga, es varu piedraudēt, ka tāda būšu, es varu pat 10 minūtes patēlot dusmīgu, ja ļoti, ļoti vajag, taču Helsa un dusmas vnk neiet kopā. Es vnk pārāk ātri saprotu un piedodu, lai dusmotos. Es pat nekad nesaku, ka pāridarītājam pāridarījums pašam nāks atpakaļ, jo es to vnk nevēlos, man vnk ir žēl, ka pāridarītās vēl nav tik tālu attīstījies, lai saprastu, ka nodarīt kādam pāri nav labākais veids, kā atrisināt problēmu. Ja Tu esi draņķis, tad tas visdrīzāk nozīmē to, ka vai nu Tev ir šaura pierīte, nekur tālu netiksi, vai arī Tev dzīvē tik bieži dara pāri, ka Tu nespēj nekādā savādākā veidā novērst šīs negatīvās emocijas, kā vien darīt pāri citiem. Visjūtīgākie cilvēki ir tie, kas visvairāk nodara pāri citiem, visbiežāk pamatojoties ar “es jau nevēlos Tevi sāpināt, bet Tu nedrīksti riskēt, jo tas var nodarīt Tev sāpes”. Nevar jau viņiem pārmest to, ka viņi vēlas tikai labu un neapzinās, ko tas patiesībā nodara. Un tā kā pat tad, ja es kļūstu dusmīga, tad tā ir sekundes simtdaļa, tad.. nav tik īsas dziesmas, lai es spētu viņu pagūt ieslēgt un vēl noklausīties. Kad biju maziņa, reizēs, kad dusmojos es aizgāju uz kādu stūri, kur neviens mani neredzēja, un skaloju sev smadzenes ar “viņi tā dara tikai tādēļ, ka mani nemīl (kas noveda pie tā, ka man joprojām ir grūti noticēt tam, ja kādam, pat vecākiem, es tik tiešām patīku)” un dziedāju pašsacerētas dziesmiņas. Tādēļ arī tagad, katru reizi, kad es dziedu ko pašsacerētu, raudu. Taču dusmojusies es neesmu jau ļoti sen. Varbūt kāds man varētu pārmest to, ka esmu iekšēji mirusi, ja reiz visu tik viegli pieņemu, taču es ļoti šaubos, ka tā ir noticis, es vnk mēģinu problēmas atrisināt caur citiem ceļiem, jo dusmas nekad ne pie kā laba nenoved.

So, tā kā, man nav dusmīgas dziesmas, tad es ielikšu kolosālu Angry Birds parodijas dziesmu😛

Komentēt

