Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Dziesma no mana mīļākā albuma

Mans mīļākais albums nenoliedzami ir Arctic Monkeys “Favourite Worst Nightmare”, kad noklausos pēdējās sekundes no vienas dziesmas, man galvā jau sāk skanēt nākamā, tieši albuma secībā. Godīgi sakot, ar šiem puišiem iepazinos gluži nejauši.. kā jau katra mēneša pirmajā nedēļā, saņēmusi no tēva kabatasnaudu mēnesim, pēc skolas es devos uz Auchan iepirkt diskus (tajā laikā es pārtiku gandrīz tikai un vienīgi no mūzikas), mazajā mūzikas veikaliņā, bija izlikti vairāki plakāti ar šīs grupas albumu, tas bija tikko iznācis un izskatījās interesants, tādēļ uzreiz nolēmu, jāņem un jānoklausās, kas tad viņos ir īpašs. Man nebija pieejams internets, lai pirms tam noklausītos kaut vienu dziesmu, tādēļ man nebija ne mazākās nojausmas, kādu mūziku šī grupa spēlē. Aizgāju mājās, ieslēdzu mūzikas centru, ieliku cd un.. tas bija tas, ko jau sen mūzikā biju meklējusi! Viņu mūzika ir tik ātra, skaļa, pozitīva, ka pat visdraņķīgākie uzdevumi šķiet nedaudz baudāmi, ja to pavadībā skan Monkeys. Vienīgais, kas šajā albumā man nedaudz nepatīk.. tas ir īss. I mean.. 37 minūtes?! Taču,  visas labās lietas vienmēr šķiet, ka ātri beidzas🙂

Un, lūk, šādi tas sākās.. un atdzimst katru reizi, kad ieslēdzu Favourite Worst Nightmare🙂

Mīļākā dziesma no albuma? Man viņas visas ir ārkārtīgi mīļas, bet šī..pēdējā laikā man ir īpaši pieķērusies.

I think you should know you’re his favourite worst nightmare😉

day 19 – a song from your favorite album

Komentēt

