Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Helsas dziesma

Ir 15tā diena, tātad, dziesmu uzdevums ir jau pusē..🙂

Nav tādas vienas konkrētas dziesmas, kas raksturotu mani. Ir ļoti daudz dziesmu, kas raksturo mani. Tieši tā pat kā ik vienam citam, galu galā.. katrā grāmatā, ko cilvēks paņem rokās, viņš atrod kādu, kas tam ir īpaši tuvs un savā ziņā pat nedaudz līdzīgs, vai ne? Tāpat katrā Tev patīkamā albumā būs kāda dziesma, kas Tev šķitīs īpaši tuva. Tur jau visa tā sāls!😉

Labs ir, šī ir viena no manām dziesmām, tikai tādēļ, ka, jūs droši vien esat pamanījuši, bet es visu laiku vēlos pamest šo valsti, aizbēgt, taču nekur nedodos..es nezinu, ko lai dara, kā lai dzīvo, taču ļoti gribu kaut ko sasniegt, so, jā.. will I stay but rather I would get away.

Kā jau daudziem, arī man ir problēmas atrast savu īsto vietu pasaulē, taču to atrast var tikai tad, ja ir izaudzēta pietiekami stipra pašpārliecinātība par to, ko dari, kamēr tās nav.. lai vai kur Tu ietu, jutīsies nevietā, jo kā gan lai tu zinātu, ka šī ir tava vieta, ja ir bail pat pieķerties? Un.. kādēl gan lai visi tie skaistie, jaukie un gudrie cilvēki gribētu ar mani maz vispār runāt? Vārdsakot, I’m a weirdo.

Smieklīgi, bet man kaut kā vienmēr, kopš šo dziesmu dzirdēju pirmo reizi, ir šķitis, ka tai ir ļoti liela saistība ar manu dzīvi. Un bez savas dzīves es neesmu nekas, tāpat arī manas dzīves nebūtu, ja manis nebūtu. Līdz ar to, es esmu pati sava dzīve. Un.. es kaut kā esmu diezgan pārliecināta, ka dzīvojot Latvijā, es, pavisam noteikti, 25 gadu vecumā atklāšu, ka kaut kādā pārsteidzošā veidā es pat esmu kaut cik dzīva, jo jau 18 gadu vecumā es visus pārsteidzu ar runu iz tēmas “oho, re cik ilgi šis grausts ir spējīgs izturēt!”

Vārdsakot, es esmu diezgan sačakarēta persona, kas vismaz domā par labošanos🙂 Turklāt, man vienmēr somā ir nedaudz saules gaismas😉

Komentēt

