Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Šo nu gan jūs droši vien negaidījāt!

Khe, bet zini, viss ir iespējams, brīnumi notiek, Helsu nekad līdz galam nesaprast (tieši tā pat kā lielāko daļu citu cilvēku, tomēr savādāk), so, jā.. patiesībā, zinot to, cik daudz un dažādi ir mani draugi un paziņas, kas vienam šķistu brīnums, tas otram liksies tikai normāli.. un otrādi, un tā kā man nav ne mazākās nojausmas par to, ko jūs par mani vispār patiesībā domājat un ko no manis sagaidāt, tad es tik tiešām nezinu, ko lai tādu “pārsteidzošu” ielieku, tad nu neko tādu arī nelikšu, tikai pāris, slightly atšķirīgas grupas, kuras man patīk šad tad klausīties.

Iwrestledabearonce ir pārsteidzoši. Tai meitenei ir ļoti interesanta balss, lai neteiktu vairāk🙂 Un viņu dziesmām piemīt nerakstūrīgi laba humora izjūta priekš.. erm.. es nezinu, kas tas ir.. hardcore screamo?😀

Krietni, krietni mierīgāks skaņdarbs, kas, still, man šķiet ļoti patīkams ausij ir Nicolas Jaar remiks The Bees dziesmai Winter Rose, un, ja jūs mani pazīstat kaut vai tik daudz, cik melns aiz naga, tad droši vien esat sapratuši, es neesmu gluži remiksu skuķis.

Tāpat man labpatīk šad tad paklausīties Skream & Example dabsoļa gabaliņus.

Es no visas sirds mīlu vecos labos gabalus, un, tad, kad es saku vecos.. es runāju par Ellu Fitzgerald, Louis Armstrong, Ray Charles un, protams, veco, bet jauko puiku ar zilajām acīm, putna balsi un veiklajiem pirkstiem, Frank Sinatra.

Tāpat mana dzīve nebūtu tik jautra, ja es nezinātu, kas ir Toy-Box un Max Raabe, khe.

Un šādi es varētu turpināt ļoti ilgi, jo uzskatu, ka ik vienam māksliniekam ir vismaz viena laba dziesma.. nu vai vismaz vairumam no tiem😉

Komentēt

