Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Šai dziesmai es zinu visus vārdus.. arī tos, kuru tur nemaz nav.

Well.. tā nu ir sanācis, ka es varu mierīgi dungot līdzi pilnīgi visām Red Hot Chili Peppers un Hospitāļu ielas dziesmām, kā arī ļoti daudzām Labvēlīgā tipa, Korn, NSRD utt.. taču, ja man kādreiz palūdz, lai es kaut ko nodziedu, tā pēkšņi, bez nekādas fona mūzikas vai palīdzības, tad, pirmais, ko es dziedāšu, būs

Es redzēju sapnī, kā zālamans liek roku uz pleca man.

Agrāk pirmais, ko dziedāju bija Pērkona – Pie Baltas lapas, taču māsa šai dziesmai nezināja vārdus, tādēļ mēs novienojāmies, ka dziedāsim Zālamanu. Redz, man nav nekāda labi attīstītā balss, es varu paņemt notis ļoti plašā diapazonā, taču es nevaru paņemt un noturēt tās, kas ir pa vidu..līdz ar to, nekāda dziedātāja bez solfedžo palīdzības no manis jau neiznāks, tādēļ, labāk dziedāt neprasiet. Taču, pirmais, ko dziedāšu angļu valodā būs.. I like to move it. ha ha nē, ir kaut kas vēl vienkāršāks:

Redz, es agrāk pie Mensona gulēt gāju, goda vārds, tā bija vienīgā mūzika, kas spēja mani vismaz uz mirklīti iemidzināt, es biju tas nejaukais bērns, kas nekad negulēja. Tāpēc arī viņa mūzika man nav sveša.

Komentēt

