Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

My least favorite song.

Well.. šo, man tik tiešām nav grūti atrast. Neizskaidrojamu iemeslu pēc, man vienmēr, vienmēr un vairāk par visiem šlāgeriem ir riebies The Hobos. Es to grupu ciest nevaru, vēl vairāk par lētu amerikāņu popmūziku, ar visu Rebecca Black un Vienkārši Bebru priekšgalā. Un dziesma, kuru es agrāk ciest nevarēju, taču tagad vēl šad tad spēju paklausīties, tā teikt, ja skan pa radio, ārā uzreiz jau neslēgšu ir šī..

Manam ļoti agrās bērnības draugam riebās Dzeguzīte tik ļoti, ka viņš nenāca iekšā mājā, kamēr tie bērni nebija savu pēdējo noti nokāvuši. Tikko sapratu, ka man nav ne jausmas, kāda mūzika nepatika Reinim. Labi, tas nav tik svarīgi.

Nav pilnīgi nekā, kas šajā dziesmā man šķistu tīkams. Tā, protams, nav vienīgā dziesma, kuru es nespēju klausīties, taču pavisam noteikti pirmā par kuru iedomājos tad, kad man paprasa, ko es pavisam noteikti nevēlos dzirdēt.

Komentēt

