Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Amanda Palmer

Šī bija diezgan dīvaina diena, vispirms mēs pusotru stundu vazājāmies pa Jelgavu un meklējām Zemgales datu centru, tad braukājām vēl šur tur apkārt, tad es smalcināju zarus.. un beigu beigās aizlaidāmies uz Baleriju, gribējās parādīt māsai, kur man labpatīk atpūsties🙂 Diemžēl Balerijā vispirms Veļas pulvera meitene visu laiku gaisu jauca, pēc tam kkādi divi nogribējušies studenti piesējās. Cik komplimentus es uzklausīju, tik pat nopēlumus māsa, un tas galīgi nebija forši😦 Taču vismaz vieta kā tāda viņai patika🙂 Tas nozīmē, brauksim vēl kādreiz! Lai nu kā.. visu dienu manā prātā viesojās Amandas Palmer tēls, un, lai arī Lemuram viņa nepatīk.. es tik un tā šo sievieti uzskatu par skaistu esam :pUn viņa ir galīgi traka😀 Paskaties Amanda Palmer un Dresden Dolls video, youtube ir pilns ar tiem, sapratīsi😉 Nolam patiktu Balerija, jo tur ir govs😀 Vēl Nolam patīk Hello Kitty😀 Bet tas jau ir cits stāsts.

P.S.Mās, uzzīmē man viņu melnbaltu.

Komentēt

