Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Rūķis

Kā jau no maniem tvītiem varēja saprast, tikko atgriezusies no Luksemburgas brauciena (par kuru man vēljoprojām ir jāuzraksta) es uzzināju, ka šo vasaru vairāk vai mazāk man sanāks pavadīt ik pa laikam satiekot Rūķi, jo tieši tobrīd viņa māsas dārzā stādīja dālijas. Izrādās, viņa draudzējas ar manas māsas tēva brāli, ja jums tas liekas sarežģīti, jūs neko nesaprotat no manas ģimenes vampīrciltskoka :p Lai nu kā, pēc kāda tusiņa man tika stāstīt, ko Rūķis par mani domā, un tur bija ļoti daudz kā laba, aka, man esot ievērības cienīgs stils, es nekavējot viņas lekcijas, vienmēr visu ļoti smalki pierakstot datorā utt. Un tas tikai vēlreiz lieliski man parādīja, cik ļoti viegli cilvēki redz to un tikai to, ko vēlas redzēt, nevis to, kas notiek patiesībā, jo, mans stils nav nekāds īpašais, ne jau visās lekcijās es biju, man vnk ir lielisks paraksts, kuru viegli viltot, un tā kā lekcijas notika pilī, tad parasti es lekciju laikā vnk čatoju skaipā vai rakstīju kko blogā, tieši tā pat kā jebkurā citā lekcijā, kas notika pilī. Šodien ir 23.06, un, jā, rūķis jau atkal viesojas mājās.. viņai salūza cepeškrāsns augšējā spirāle, tādēļ viņa ceps vistu te. Savu kolosālo firmas vistu, kuras veselas 2 viņai esot pasūtītas. Jei. Man jau teica, lai eju mācīties, kā to darīt, bet es kaut kā nemaz nevēlējos un aizbildinājos, ka mans brālis to varētu lieliski darīt manā vietā. O, rūķim ir meita. Šķiet, šovasar es par viņu uzzināšu ļoti daudz ko. Lai nu kā.. pagaidām varu teikt, ka viņa savā sarunvalodā ļoti bieži lieto tādus vārdus kā “super”, “kolosāli”, “vista”.. Rūķis taisa tēju un ir tiešām jauks cilvēks patiesībā. Viņa tagad zina, ka viņu visi sauc par rūķi, jo es to pateicu Austrai, to dzirdēja viņas tēvs, un Uģim tik ļoti iepatikās šī iesauka, ka savādāk kā par Rūķi viņu vairs nemaz nesauc. Rūķe man prasīja, vai es saprotot, ko esmu nodarījusi, taču teica, ka gan jau ar to tikšot galā🙂 Vēl viņa mani uzcienāja ar biezpienmaizīti, un ja Tu kādu uzcienā ar biezpienmaizīti, Tev ir visas tiesības tikt sauktam par jauku cilvēku! Nu viņa aizbrauca līgot tālāk uz citām mājām, es tikmēr uzrakstīju aprakstu par lietuvu (skatīt augstāk), kā arī izlasīju vēl kādas 50 lapas puses no Emīlijas dienasgrāmatas.

Komentēt

