Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Kas Tu esi?

Katru cilvēku aizsargā kāds dzīvnieks, kas mīt viņā iekšā, šie dzīvnieki dod cilvēkam īpašības, kuras citādi tie neiegūtu. Esmu satikusi ļoti daudz minku savas dzīves laikā, jo šo simtgadi varētu saukt par kaķu laiku. Taču ir gadījies satikt arī pāris pūķu, dažu suņu, kādu duci zirgu, tīģerus, es neiesaku iepazīties ar tauriņiem, kaut arī skaisti, tie ir trausli un iedomīgi. Vārdsakot, ja tā kārtīgi atver acis, un paseko līdzi cilvēkiem, ir redzams, kurš tos vada savas dzīves ceļā. Es esmu mainīga un mānīga, pār mani valda čūska, taču čūska pati jau savā būtībā ir shapeshifters. Lielāko daļu dzīves es pavadu kā češīras kaķis.. parādos, pasmaidu, pazūdu, taču ja man kāds dārgs, es esmu piekūns – kaut arī nakts melnumā uzmanu. Jāsaka, es neesmu drosmīga, taču man pietiek viltības, lai tiktu pie tā, ko vēlos.

smile

Kas esi Tu?

One response

  1. lauva. rr😉

    Maijs 14, 2011 plkst. 11:38

Komentēt

