Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Here comes the Sun.

Māsa teica, esot jādomā labas domas, jāatrod sevī to pozitīvo. Jābeidz nīgroties, tad nu, re, es cenšos:

Es esmu lieliska meitene. Es protu precīzi šaut, spēju pārkāpt pāri savām bailēm no sabiedrības. Esmu uzaudzinājusi pati savu brāli. Man patīk lasīt grāmatas un skatīties labas filmas. Es nāku no inteliģentas ģimenes. Man ir kolosāla atmiņa. Es esmu skaista, pati savā veidā. Es esmu brīvdomātāja, man ir ļoti maz aizspriedumu, turklāt es ļoti viegli spēju mainīt savas domas par kādu vai kaut ko, ja vien redzu, ka esmu kļūdījusies. Es māku uzklausīt. Es varu stāstīt. Man ir paši labākie draugi pasaulē. Man patīk palīdzēt. Man nav bail lūgt palīdzību, ja tā ir nepieciešama. Es esmu labsirdīga, es varu upurēties lielāka labuma vārdā. Man nav bail mirt, taču es neskriešu nāvē. Šovasar, ar savas mīļās māsas palīdzību, es iemācīšos saprasties ar zirgiem. Es ļoti spēcīgi izjūtu citus cilvēkus, ja vien viņi to ļauj. Es esmu tikai cilvēks, taču es cenšos kļūt par ko vairāk. Es rakstu dzeju, dažiem pat patīk. Es runāju latviešu, krievu, angļu, franču un vācu valodās, pirmajās 3 labi, pēdējās 2 vajadzētu atkārtot un uzlabot. Man nav bail no fiziski smaga darba, nav bail tikt pie zemes aiz nagiem. Es spēlēju ģitāru. Varu uzņemties iniciatīvu. Man ļoti patīk garas pastaigas, jo neskartāka daba, jo labāk, taču varu iet arī gar šosejas malu un justies labi. Es nebaidos uzņemt stopētājus. Man patīk dzīvnieki, dzīvniekiem patīku es. Es spēju saņemties, ja saprotu, ka to ir jādara. Es spēju par sevi radīt labu priekšstatu visu vecumu cilvēkiem. Es pārzinu lietišķo etiķeti un galda kultūru. Es jaucu ļoti, ļoti garšīgus kokteiļus. Man ir diezgan laba humora izjūta. Es nestrīdos, taču neļaušu arī sev kāpt uz galvas. Manā pasaulē joprojām debesis ir zilas un zāle zaļa, putniņi čivina arī nakts stundās, tauriņi vēderā mūžīgi dauzās, es spēju saskatīt skaisto ikdienas lietās. Es neesmu pazaudējusi to bērnu, kas mīt katrā no mums. Es daudz smaidu. Es sevi mīlu.

Es nedrīkstu skriet, jo tas smagi traumē manu mugurkaulu, kurš jau ir ļoti daudz cietis. Mani nedrīkst apskaut, tas ir pārāk sāpīgi. Es pēc iespējas vairāk cenšos izvairīties no pretsāpju zālēm, kas man būtu jādzer ikdienu. Man nepatīk peldēt. Man ir sarežģīts raksturs.

Un tomēr, es esmu lieliska! Un labākais pierādījums tam, ka tāda esmu, ir mani draugi.

Komentēt

