Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

…..

Redzi, Saule silda mūs visus arī naktī

Zvaigznes ar sirdspukstiem dziest vienā taktī

Nav neviena, kas iedegtu lukturi tavā šahtā

Nevienas, kas smilkstētu pēc Tevis kaktā

Redzi, acis spēj melot un smaids nav īsts

Rētas, ko rada čūskas kodiens nekad nesadzīst

Tevis izsūktās cigaretes uz mana balkona vīst

Kas zina, ko kafijas biezumi mums šodien parādīs

Redzi, trīs reizes Tu mani kā suni no mājas izmeti

Katru reizi es rokā sev rētu cirtu ar žileti

Toreiz Tu lēci no klints, bet aizmirsi izpletni

Kad iekriti manās rokās smejoties nešpetni

Redzi, es turu debesis virs Tavas galvas

Kaut pār manu skrien lādiņu, šāvienu zalves

Kad miršu – sadedzini, nevel man akmeni

Es gribēšu just Tavu smaržu, kaut būšu tikai pelni

Es vienmēr esmu ar Tevi

Es vienmēr dzirdu Tevi

Tikai Tu mani nekad neredzi.

2 responses

  1. man šausmīgi patīk. nezinu kāpēc, bet patīk.

    Maijs 4, 2011 plkst. 14:21

    • Man arī.. es pati nesaprotu, ko esmu uzrakstījusi, taču es jūtu, ka šis ir kkas skaists🙂

      Maijs 4, 2011 plkst. 15:05

Komentēt

