Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Vasara

Un tā.. pats, pats kaitinošākais gadalaiks ir sācies.. jā, jā zinu, jums droši vien joprojām galvā sēž pavasaris..taču man vasara jau ir sākusies.un  es to ienīstu vairāku iemeslu dēļ, Jo

  1. pagulēt vnk nav iespējams
  2.  ēst negribas vispār
  3.  sabiedriskajā transportā braukt ir nāvīgi pretīgi, jo visi ir sasvīduši un smird
  4. viss dzēriens, ēdiens.. pilnīgi viss ļoti ātri uzkarst, tādējādi kļūstot fckin negaršīgs, bet ledus nemitīgi kūst ārā, tādēļ aizmirsti par mājās gatavotiem garšīgiem kokteiļiem, ja Tev nav ledus mašīnas vai vismaz nenormāli liela saldētava, pilna ar ledu
  5. jūs jau zinājāt, ka man riebjas skrienoši cilvēki, vai ne? vasarā viņu ir visvairāk!
  6. mūždien kāds pamuļķis izdomā, ka Helsu dabūt ūdenī ir laba doma. Un, nē, tā nav laba doma, jo man riebjas lielas ūdenstilpnes, es tad labprātāk izvēlētos 3dienas pavadīt apmaldījusies pazemes alu tunelī, nekā peldēties, got it??
  7. vasarā cilvēki Tev pārmet, ja neesi brūns kā sūds   nosauļojies, jo visiem tad ir jāizskatās.. vismaz pēc gaišas ādas mulata, ja ne nēģera..
  8. vasarā cilvēki Tev pārmet, ja neej ārā un nedari kko absurdu, piemēram, kā tāds lohs neguli pie jūras ar visām 4 ekstremitātēm uz savu pusi, lai iegūtu augstāk minētā punkta stāvokli
  9. Kukaiņi.. sasodīts, visi tie draņķa odi, blusas, ērces.. vaboles.. viņi visi ir pamodušies un gatavi Tevi nobeigt ar savu uzmācību.. ja Tev ir kas salds.. lapsenes visdrīzāk tam itin drīz pieprasīs īpašuma tiesības..
  10. Visi neglītie, resnie cilvēki ir nolēmuši, ka viņu miesai ir jāredz Sauli, tas nozīmē, ka viņu miesu redzu arī es.. taču man no taukiem metas sūdīgi. Jā, es esmu sekla, man piekāst, resni cilvēki izskatās pretīgi.
  11. Ziniet tās tizlās čības, kas taisa tādu šļop šļop šļop skaņu? es nezinu, man šķiet, viņas sauc par pirkstiņčībām vai kaut kā tamlīdzīgi.. es viņas ienīstu! Viņas ir neglītas, taisa tizlu skaņu un es nesaprotu, kā ar tādām vispār ir iespējams pastaigāt. Tad jau labāk vnk basām kājām..
Mans brālis karstumu vnk nepanes, viņš parasti vasarā sēž istabā, aiz aizvērtām žalūzijām un visu laiku dzer vai ēd kaut ko aukstu, citādi viņam metas sūdīgi. Ar mani tik traki nav, tā kā es temperatūru īpaši nejūtu, tad mani vnk kaitina tas, ka vasarā viss smird, viss ātri paliek vecs (pienu uz galda turēt? aizmirsti!), un visi kā apmāti grib, lai Tu būtu tāds pats kā viņi. Un vienīgā labā lieta, kas vasarai piemīt ir.. brīvs laiks! Sasodīts, jā, drīz būs sesija..tad vasaras brīvlaiks🙂
Un es jau tagad nevaru sagaidīt rudeni.. kad viss smaržos pēc zemes, lietus, lapām :))

Komentēt

