Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Poi

Šodien nu ir tā diena, kad beidzot esmu saņēmusies un esmu gatava uzrakstīt vismaz vienu no referātiem, kas man šajā pusgadā ir jānodod..protams, es izvēlējos sākt ar pašu vieglāko no uzdevumiem, protams, es atradu veidu, kā to sarežģīt. Tā kā man ir 2 nedēļu laikā jāuzcep 4 referāti – sportā, ekoloģijā, socioloģijā un angļu valodā.. tad nu tik tiešām ir arī pēdējais laiks sākt. Galu galā.. man nav tik daudz laika, cik sākumā biju aprēķinājusi, jo drīz vien jau būs jūnijs.. un jūnijā es braucu pakaļ māsiņai un Citronam uz Lukslandi, tad man labāk gan būtu pacensties un mazāk laika pavadīt klačojoties vienmēr kolosālajā radioravenholdt čatā, vairāk sevi piespiest strādāt un mazāk tērēties.

Tātad.. referāts sportā. Sākumā biju iecerējusi rakstīt par to, ko tik tiešām arī ikdienā daru, proti flairošanu.. taču tad sapratu, ka pat internetpasaulē par šo izklaides – sporta veidu ir gaužām maz informācijas, vairāk praktisku norāžu un treniņu. Runājot par bāriem.. es beidzot atradu veidu, kā tikt pie tādām nozīmītēm, kādas vēlos.. tās būs nelielas melnas nozīmītes ar sarkanu tekstu “Here’s a TIP: It makes me smile! Cheers!” un jau 2dien man tādas būs :)) Taču atgriežoties pie referāta sportā.. jā.. es nolēmu ķerties pie sava varianta B, proti, Poi, par kuru informācijas latviešu valodā ir gandrīz nemaz, taču tomēr šo to var atrast.. un tā kā man angļu mēle ir tuvāka sirdij kā latviešu, tad guess what? Es visu informāciju gluži vienkārši ņemšu un tulkošu.. un es ļoti, ļoti ceru, ka man pietiks ar tiem 2l kolas, ko esmu paķērusi sev līdzi, lai šonakt arī varētu to referātiņu uzcept. Varbūt kkādas daļas vēlāk iepostēšu arī šajā domnīcā.. taču pagaidām.. vnk ļoti iedvesmojoš video:

Ja Tu vēl nezināji, kas ir Poi, tad tagad pieņemu, ka pavisam noteikti vēlēsies to uzzināt.. jo tas taču ir kaut kas ļoti, ļoti skaists, kas, starp citu, jā, nāk no vienas no manām mīļākajām zemēm visā pasaulē, proti – Jaunzēlandes. Maori ir stilīga kultūra. Reiz es iemācīšos viņu valodu.

Komentēt

