Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

R.I.P. Kurt

Viens no maniem tīņa gadu labākajiem draugiem bija.. mazais, blondais, drūmais grēks – Kurts Kobeins. Man ir vairāk dažādu mantiņu ar viņa vārdu un seju, nekā ar jebkuru citu mākslinieku, jo, sasodīts, Kurts ir lielisks!

Kurt Cobain

Un tā kā es esmu sasodīti aizmāršīga, tad, protams, es aizmirsu, ka viņam vakar bija nāves diena.. līdz man to šodien neatgādināja. Lai nu kā, mīļais.. ceru, Tev tur otrā pusē klājas labāk, nekā šai saulē🙂

 

Komentēt

