Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Helsa ļoti vēlas!

Vēlos vasaru, tos zvaigžņotos nakts debesu laukus un smieklus, vēlos nogurdinošas dienas un milzīgus, prieku nesošus gubu mākoņus.. vēlos paņemt somu, guļammaisu, nedaudz naudas, pāris cilvēku kompāniju un doties!!! Pasaulē.. tā pat vien, nezinot kur nonākšu un vai atgriezīšos.. ar stopiem, ik pa laikam nozogot kādam saimniekam nelielu pleķīti gulēšanai, izmirkstot lietū, cīnoties pret suņiem.. es vēlos izgaršot brīvību, kas iespējama tikai vasaras svelmē.

Vēlos tos pavasaru rītus, kad pēc kārtīgas atpūtas vai darba atgriežamies mājās, dzeram tēju vai pienu vai to pašu alu un pārrunājam, cik maz dzīvei ir jēgas, cik labi ir bijis un cik labi vēl varētu būt.. tieši sapņošana pie saules apspīdēta galda jaukā kompānijā un smiekli.. man pietrūkst. Man jau kādus 10 gadus nav bijusi neviena īsta draugu kompānija, kurā mēs visi būtu savējie, bez kompleksiem vai liekiem pārmetumiem.

Vēlos miglainus vakarus, kad var spēlēt paslēpes.. skriet cauri baltām sienām, neredzot, kas priekšā.. netīšām saskrieties, samīļot otru un atkal smejoties bēgt.. spēlēt futbolu, kad neredzi bumbu.. starp kokiem caur miglu meklēt smaidus un uzņemt miglainas gaismekļu bildes uz šaurākajām pilsētas ieliņām.

Man pietrūkst rudenīgu pastaigu, man pietrūkst rudens smaržas un krāsas! Es tik ļoti vēlos, kaut varētu atgriezties bērnībā, kad man tā visa bija tik daudz.. es biju, vismaz man šķiet, ka toreiz es biju laimīga, jo tad man nebija kauns par sevi.. es biju es. Un ja vien man kāds dotu iespēju to visu atgūt.. ja vien es spētu vēlreiz atrast tos cilvēkus, kurus pat mana sirds spētu iemīlēt bez aizdomām.. bez bailēm, ka mani nodos.

Es protu dzīvot skaisti arī viena, man ir tieši tik interesanti, cik interesanta esmu es pati.. bet man tik ļoti gribētos kādreiz kaut kur iederēties, ka vnk metas skumji. Khe, laikam jau Helsa vēlas vairs nebūt autsaidere, bet kur lai atrod tādus draugus, kas Helsu varētu pieņemt?

8 responses

  1. +++
    Man arī gribas, ko līdzīgu. Brīvības garšu…

    Aprīlis 2, 2011 plkst. 19:54

    • He! Vai tad to ir tik grūti noķert?

      Aprīlis 3, 2011 plkst. 16:49

      • Man ir. Laikam augstas prasības😀

        Aprīlis 3, 2011 plkst. 23:15

      • Vai arī mazas iespējas..😛

        Aprīlis 3, 2011 plkst. 23:35

  2. man vienalga,ko citi saka – manā skatījumā Tu neesi ausaidere…

    bet raksts…pat aizdomājos ko pati vēlos…

    Aprīlis 2, 2011 plkst. 23:03

    • Man nav ne jausmas, ko citi saka, jo man nekad tā īsti neinteresē, ko kāda grupas daļa domā par mani, es esmu autsaidere, jo vienmēr esmu izvēlējusies tāda būt, tādējādi saglabājot pilnīgi un galīgi savu individualitāti. Šobrīd vnk ir uznākusi tā vēlme, kad gribas satikt vēl tādus individuālistus, kas šad tad labprāt apvienotos bariņā, lai padarītu kko foršu kopā.
      So.. ne gluži klasiskā autsaidera versija, un tomēr.. autsaidere🙂

      Aprīlis 3, 2011 plkst. 16:53

      • ak šitā…

        Aprīlis 3, 2011 plkst. 18:07

      • vairāk vai mazāk🙂
        I mean.. es labāk izvēlos būt ausaidere, nekā pakļauties kādam līderim, lai būtu insaidere. Taču es ļoti augsti novērtēju katru cilvēku, kas ar mani ir gatavs sarunāties🙂 Dīvaini izskaidrot.. bet es vienlaicīgi esmu visur, un neesmu nekur un tā vienmēr..

        Aprīlis 3, 2011 plkst. 18:33

Komentēt

