Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Asaras ir domātas vājiem cilvēkiem

Un uz minūti es atļāvos būt vāja.. uz minūti. Un šo minūti es nožēlošu visu atlikušo vakaru. Sasodīts, es nebiju raudājusi vairākus gadus.. es nedrīkstu raudāt, raud tikai nīkuļi. Man Danno mācīja, ka sāpes ir jāpārvērš spēkā, niknumā, prātā, sāpes ir tikai vēl viens katalizators, lai sasniegtu to, ko vēlos. Ja man sāp, tas nozīmē, ka esmu izdarījusi kaut ko nepareizi, nē, tas nenozīmē, ka es vairs nedrīkstu tā darīt, tas nozīmē, ka man ir jāatrod veidu, kā izdarīt to, ko vēlos, tikai izmantojot jau gudrākus un viltīgākus ceļus. Tas nozīmē, ka man ir vairāk jāpacenšas.

Un.. jā, nākamgad es nebraukšu uz Skotiju. Sasodīts, jums nav ne jausmas, cik ļoti tas man sāp. Visa mana pasaule tajā brīdī sabruka.. un es atļāvu sev veselu minūti par to pārdzīvot. Helsa, nokaunies. Tagad es būvēju jaunu, stiprāku, stabilāku, mierīgāku.. likšu ķieģelīšus pa vienam, stiepšu pāri jumtu, ko nespēs aizpūst neviens vējš. Es zinu, kā salikt šo mozaīku kopā, esmu darījusi to jau diezgan daudz reižu.

Un.. es šodien atjaunoju draudzību ar mazo brālīti. Viņš ir jauks cilvēks, tiesa, jauns..taču tas nekas, esmu par viņu jau gana ilgi nelikusies ne zini, tgd ir jāatjauno sakari, jo ne jau es esmu vienīgā, kas principā dzīvo kopā ar bankomātiem, nevis vecākiem. Un tā kā viņš taisās iet uz LU Biologiem un visu dzīvi pavadīt Latvijā, tad es viņam palīdzu..meklēju info par to, kur notiek kādi labi semināri, lai viņš jau varētu papildus iegūt vajadzīgo info, ne tikai to, ko var atrast skolas solā sēžot. Piemēram, 3dien LU BioFak būs interesanta lekcija par dzīvnieku daudzveidību un vides kvalitāti. Mans brālītis ir pelnījis mācīties budžetā un iegūt pašu labāko izglītību, kāda Latvijā ir iespējama, lai darītu to neko, ko viņš vēlas. Un es kaut vai atradīšu veidu, kā maksāt par viņa studijām, jo vismaz vienam bērnam no manas ģimenes ir jābūt bez sadirstas nākotnes, un man jau ir par vēlu. Esmu nolemta neveiksmei.

Komentēt

