Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Es Tevi nedzirdu, taču ieklausos

Šodien ir zemes stunda, es tik ļoti labprāt izslēgtu uz to laiku gaismu savās mājās un arī vietā, kur atradīšos, proti Klubā, taču diemžēl es to nevaru. Man ir jāstrādā un tai publikai par zemi ir vienalga.

Šī ir jau 10. diena bez alkohola un man ir beigušās pretsāpju zāles.. patiesībā jau aizvakar beidzās, bet man nav naudas, lai to krājumus atjaunotu. Stulbās, dārgās zāles. Vakar naktī es 2reiz knapi noturējos, lai nezaudētu samaņu. Diez cik ilgi šādi dzīvojot, manī noturēsies vēl tā druska saprāta, kas ir palikusi? Khe, ai, vai nav vienalga? Ai, šodien es atkal pārčāpoju pāri savai diskogrāfijai.. daudz laba un daudz kā tāda, ko es savu mūžu vairs neklausīšos. Mest ārā žēl, atdot citiem.. to gan, labprāt. Piemēram, Cradle of Filth 2004. gada albums Nymphetamine.. es viņu noklausījos vienu reizi, un sapratu, ka man nepatīk.

Btw.. man ir jauns nodoms, kuru plānoju drīzumā īstenot🙂 Par to gan es vairāk neko neteikšu.. taču, ja jums paveiksies, jūs to pamanīsiet😛

 

Komentēt

