Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

My snow white love

Mana baltā saule.. mana meitene, manas dzīves sākums, manu skumju gals, mans lielākais panākums.. Mana labākā draudzene, mans suns. Delfiņa un viņas meitas.. viņas mīl ēdienu, es mīlu viņas. Dažreiz man gribas ticēt, ka viņas tomēr mani mīl needaudz vairāk nekā ēdienu. Lai nu kā.. viņas nes 60% no visa prieka, kas manā dzīvē ir. Viņas nedusmojas, ja man nav laika ar tām rotaļāties vai nepaceļu telefonu, ar viņām nekad nav problēmu.. viņas vienmēr ir priecīgas mani ieraugot. Un arī es vienmēr esmu priecīga, kad redzu viņas, jo zinu..cik ar viņām ir viegli un labi🙂 Dzīvot bez suņa ir nedzīvot nemaz.

Lai nu kā.. re, te dažas bildītes ar manu sniegbalto mīlu.

Horna ir viena no mīļākajām un dauzonīgākajām meitenēm.. viņai vienmēr ir savas idejas, un viņa ir tāda kā kucēnu bandas barvede

Heima.. ir ļoti, ļoti zinātkāra.. viņa vienmēr pirmā aizskries uz kaut kādu jaunu vietu. Viņa bija pirmā, kas iemācījās tikt ārā no kucēnu gultiņas, un pirmā, kas izdomāja, kā var kāpt pa trepēm. Šobrīd viņa mēģina izprast to, kā darbojas putekļusūcējs, un kam tāds vispār ir vajadzīgs. Šķiet, viņa ir lepna gan par sevi, gan par savu ģimeni un mājām.

Heilo.. viņa ir eņģelis ar ļoti, ļoti spiciem radziņiem un nadziņiem. Ja nu Tu no rīta esi pamodies bez čībām un deguna.. prasi Heilo, kur tas viss palika.. viņa droši vien Tev dos šo.. pff.. kas Tu pats nezini, kur savas mantas liec?! Skatienu un visu acīs izskatīties pēc nevainīga eņģelīša, kas neko nekad nebūtu sastrādājis.. ļoti, ļoti viltīga🙂

Haika piedzima pati pirmā, viņai ir nedaudz iešķības acis, kas seju padara mazliet eksotiskāku. Viņa vienmēr turas nedaudz nostāk no pārējām trīs dauzoņām un ir ļoti, ļoti nopietna meitene, protams, tas nenozīmē, ka arī viņai nepatīk spēlēties. Taču viņas dzīve nesastāv tikai no rotaļām vien.. šai mazajai patīk vērot, pētīt un filozofēt.

Delfa, viņu mamma, kaut arī pati ir liela palaidniece, prot bērnus audzināt labāk, nekā dažas cilvēku mammas. Un viņa to dara tik interesanti, ka, nu jūs jau redziet.. mazās skatās mammā acīm mirdzot un mutēm pavērtām. Lūk, tā ir īsta audzināšanas paraugstunda🙂 Delfa ļoti mīl savas meitiņas..

Tā pat kā es. Un tomēr, viņām jau ir 3 mēnesīši, un tas nozīmē – jāmeklē jaunas mājas, jauni saimnieki. Lai cik žēl, arī man nebūtu no šīm saulītēm šķirties, man paliks viņu mamma.. un gan jau mēs vēl kādreiz arī izstādēs tiksimies🙂 Droši vien mazās tiks uz Lieldienu pūkaino izstādi aizvestas, jūs iepriecināt😉

Ak, jā.. ja nu vēl brīnies, tad šie ir Polijas Podhāles kalnu aitu ganu suņi. Viņu spalva vienmēr ir sniegbalta, turklāt tā pati attīrās, tādēļ nav jāmazgā. Meitenēm vajag vietu, kur izskrieties. Viņas ir tiešām lielas augumā.. un der par lielisku sargsuni. Ļoti mīl bērnus, ir uzmanīgas pret cilvēkiem, ja Tev būs grūtības ar kāpšanu vai ko citu..šie suņi nestāvēs malā un neskatīsies, bet gan dosies palīgā. Viņu kažociņi ir mīksti un pūkaini visu dzīvi..

12 responses

  1. damn,es gribētu Haiku,bet nevaru…😦
    bet visas skaistules🙂

    Marts 23, 2011 plkst. 15:06

    • Viņas visas ir vienādas, taču raksturs katrai savs :)Kāpēc nevari?

      Marts 23, 2011 plkst. 15:15

    • vecāki neļautu

      Marts 23, 2011 plkst. 15:20

      • Nepatīk suņi vai ģimenē kādam alerģija?

        Marts 23, 2011 plkst. 15:48

  2. suņi patīk ļoti,vecāki jau grib suņuku,kas pa istabu dzīvotos,bet mazajai māšelei alerģija.
    un šķiet,dārgs prieks būtu vēl viens suns

    Marts 23, 2011 plkst. 16:00

    • Nav jau tā, ka viņi daudz ēd, taču, jā, šie suņi nav nekāds lētais prieks.. kucēns vien jau 500ls maksā🙂

      Marts 23, 2011 plkst. 16:04

      • nu re🙂
        nē,laikam šamējie skatīsies kādu mazu istabas nieciņu,kāds mums bija agrāk🙂

        Marts 23, 2011 plkst. 16:09

  3. Tad man jums ir izcils piedāvājums.. Man mājās aug arī viens ļoti skaists Shih – tcu kucēns, tie ir ļoti miniatūri sunīši, kas ir ļoti uzticīgi un mīlīgi un jautri, pats labākais – viņu akots pēc sastāva ir gandrīz identisks cilvēka matiem, tādēļ shih tcu var turēt pat tie cilvēki, kuriem ir alerģija no dzīvnieku spalvām🙂 Vienīgā problēma, tas kucēns, kuru šobrīd pārdodam, ir ļoti bailīgs.. viņu ir jāprot pieradināt. Principā.. man ir tik daudz suņu un kontaktu ar suņu audzētājiem, ka vienmēr varu palīdzēt jautājumos par suņiem.😀

    Marts 23, 2011 plkst. 16:22

  4. tāds manējiem nepatiks.
    ja viņi paši īsti zinātu,ko grib,būtu dikti labi😀

    Marts 23, 2011 plkst. 16:31

    • 😀 he he.. lai jau izdomā🙂

      Marts 23, 2011 plkst. 16:40

  5. Lemurs

    Vespuchiii, mans miiljais..

    Marts 23, 2011 plkst. 20:43

    • Khe🙂 Vespučī noteikti vēlas būt Tavs suns🙂

      Marts 23, 2011 plkst. 21:19

Komentēt

