Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

ai, man nav ko darīt, bet uz jogu iet arī negribas

Es šodien iešu Tevi zagt

Aizver visas durvis, logus un aizkarus ciet
Tevi kā pienu no apakštasītes lakt
Apsolu, acis šonakt Tu nevarēsi aizvērt ciet
Trīs sitieni pret loga rūti
Īss skatiens, ciešs smaids aiz aizskara malas
Es nāku ciemos ar lielu konfekšu tūti
Tik daudz smieklu skan tikai uz vientuļas salas
Tiek durvis ar ķēdi šķirbiņā vērtas
Sveika, kā veicas, vai tad Tev nav auksti?
Kluss prieka smiekliņš, tak, ne, tas ir tā vērts
Vai zini, cik satikt Tevi ir jauki?
Tu aicini iekšā, kaut atvados es
Nevaru šovakar palikt tik ilgi..
Pa vienai trūkst mūsu stīgas un saites
Taču tavs smaids mani sildīs vēl ilgi

4 responses

  1. Lemurs

    patiik.

    Marts 22, 2011 plkst. 01:13

    • Tev taču dzejoļi nepatīk🙂

      Marts 22, 2011 plkst. 01:17

      • Lemurs

        tavi patiik😀 un tos nav jaanalizee😀

        Marts 22, 2011 plkst. 01:23

      • vo vo.. tos pavisam noteikti nav jāanalizē😀

        Marts 22, 2011 plkst. 01:52

Komentēt

