Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Brīdinājums

Mana dzīve nav gluži Laizas Minelli Kabarē, taču arī es izvēlos vientulību. Ne jau tādēļ, ka man nepatiktu cilvēki, nē, gluži otrādi, esmu pilnīgi un galīgi filantropiska persona, taču man nešķiet, ka mani draugi būtu pelnījuši visu to slikto, ko es netīšām tiem dodu.

Stand alone, stand above

  • Es dzīvoju mūžīgā alkohola vai pretsāpju zāļu reibumā.. tādēļ manas smadzenes ļoti paātrināti degradējas. Kā gan var draudzēties ar kādu, kurš nekad neko līdz galam nesapratīs, jo ir pārāk ļoti apātisks vai hiperaktīvs?
  • Man vienmēr sāp.. vienmēr, tā ir vienīgā sajūta, kas mani nepamet. Vai tiešām Tu vēlies mani iemīlēt, lai visu atlikušo draudzības daļu ciestu, jo diez vai var nejust līdzi un nesāpēt pašam, ja redzi, cik ļoti kāds cits mokas, lai izdzīvotu vēl vienu dienu, lai liktu citiem smaidīt.
  • Man trīc rokas, mēdz pilnīgi izslēgties saprāts, es mēdzu aizmirst, ka ar Tevi sarunājos un vnk aiziet prom.. es varu aizmirst visu, ko pirms pāris sekundēm esmu teikusi vai solījusi. Es neesmu uzticama. Man ir ļoti, ļoti smagas koncentrēšanās problēmas. Es redzu krāsainus sapņus, dzirdu tajos mūziku, dažreiz es nakts laikā kliedzu, raudu (ko nomodā esot es nekad neatļaušu sev darīt), es varu pamosties tiltiņā un ja Tu esi aiz blakus sienas.. diez vai jutīsies laimīgs. Smadzeņu problēmas.. izteikti sabojāta psihe, nedaudz šizofrēnijas..potenciāls alcheimeram, parkinsonam. Manā ģimenē izplatīts ir kā viens, tā otrs.
  • Man ir bijuši 2 puiši..abi ņēmuši nelabu galu. Tādēļ man ir bail no attiecībām.. es nevēlos nogalināt vēl kādu. Ja vēlies, lai mīlu, pacenties izdzīvot, taču šaubos, ka manis dēļ ir vērts tā riskēt.
  • Esmu neglābjami iemīlējusies jau ļoti daudzus gadus vienā un tai pašā cilvēkā, kurš reiz bija mans labākais draugs, bet nu vairs tikai sāpīgas atmiņas, kuras grūti palaist vaļā. Neviens nekad nesaņems pilnu manis uzmanību.
  • Esmu ļoti neuzticīga.. tā kā man ir vienalga, kas notiek ar manu ķermeni, bet mans gars paceļas pāri cilvēku ikdienas priekiem un baudām.. es esmu zvērs, es varu pakļaut, pavedināt un aizmirst. Man pašai vienalga.. taču, ja esi mans draugs, Tev sāpēs.
  • Es dzīvošu vēl tikai kādus 20 gadus,tad būšu sadrupusi pilnībā.. man nekad nebūs bērnu, jo mans mugurkauls jau knapi spēj panest manu svaru vienu pašu, ja pieņemšos svarā.. diez vai izturēšu pat tik ilgi. Kaut arī katru dienu es cenšos pavadīt tā, lai izdarītu pēc iespējas vairāk.. tas mani sadedzina. Taču man nav žēl..
  • Man ļoti ātri apnīk cilvēki, es varu ar Tevi draudzēties, izzināt visu, kas Tevī ir, bet ja Tu nemainīsies, man apniks Tavs mūžīgais vienveidīgums, es Tevi pametīšu, jo man vairs nebūs nekā ko no Tevis mācīties. Tādēļ man draugu kompānijas mainās biežāk nekā drēbes. Ir ļoti maz cilvēku, ar kuriem spēju uzturēt draudzīgas attiecības ļoti ilgā laika posmā..
  • Es esmu bārmene pēc amata, tādēļ, ja nu Tev ir greizsirdības pazīmes, labāk nemaz netuvojies man vai manai darba vietai.. man vienmēr apkārt ir bariņš cilvēku, kas uz to vakaru mani mīl vairāk par jebkuru citu cilvēku visā klubā, un kaut arī man par viņiem ir pilnīgi vienalga, viņi saņems diezgan daudz pretī.. jo tāds ir mans darbs.
  • Man ir miljons seju, katrai sejai ir maska, daudzām maskām ir vēl citas maskas. Kad es Tev ko saku, es tiešām tā domāju, taču pēc minūtes es varu apgriezties un pilnībā no visas sirds domāt kaut ko pilnīgi citu. Un man tas netraucēs, jo es abas lietas būšu teikusi pilnīgi godīgi un no visas sirds, turklāt savus viedokļus aizstāvējusi ar visiem sev zināmajiem līdzekļiem, taču es esmu kontrastu cilvēks, tādēļ Tev būs ļoti grūti saprast, kas notiek manā galvā.
  • Es Tev nekad neuzticēšos. Es neuzticos nevienam. Es varu uzņemties risku, varu uz brīdi pieņemt, ka Tu nemelo, taču uzticēties.. tas ir pārāk daudz no manis prasīts.
  • Es meloju vairāk nekā saku patiesību, un, ja es saku patiesību, tad ļoti iespējams, es pēc brīža melošu, ka es patiesībā esmu melojusi, nevis teikusi patiesību. Tajā pašā laikā man nav nekādu problēmu būt godīgai, riebīgai un pateikt visu, ko es domāju Tev acīs, es tikai bieži vien izvēlos to nedarīt, jo patiesība ir sekla un caurspīdīga upe, bet meli ir tie, kas ļaus man dabūt no Tevis to, ko es vēlos. Es vienmēr rīkojos tā, kā man tajā brīdī ir izdevīgi. Es daru visu, lai dabūtu to, ko vēlos.
  • Es dzīvoju naudas dēļ, man mantiskās vērtības un luksusa preces ir ļoti, ļoti svarīgas. Nepārproti, es nepārdošu draugus, taču es pilnīgi mierīgi pārdošu savu dzīvi, savu nākotni un savu pagātni, ja man tas šķitīs izdevīgi. Mana ome saka, es esot dēmons.. ļoti iespējams, ka viņai ir taisnība. Taču tad, kad es apzinos, cik īsa ir mana dzīve, cik maz es no tās varu gūt, bet cik daudz varu dot citiem, tad.. man gluži vienkārši ir vajadzīga, jo bez naudas ir ļoti grūti palīdzēt.

Open your eyes

Un tomēr, ja Tu par spīti tam visam, izvēlies ar mani kopā pavadīt laiku, es Tevi cienu, kaut arī nesaprotu.

 

4 responses

  1. dot dot dot.
    yippii.
    Helsa mani ciena😛

    Marts 18, 2011 plkst. 20:10

    • Māsiņ.. Tu man esi mīļākais cilvēks pasaulē, kā gan lai Tevi neciena?😛

      Marts 19, 2011 plkst. 07:24

      • vai dieninhs.. es tagad seedees nosarcis!

        Marts 19, 2011 plkst. 13:56

      • 😀 galīgi bez iemesla

        Marts 19, 2011 plkst. 17:08

Komentēt

