Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Tā pat vien

Pam pa ram pam pam.. vēl mazliet un būšu negulējusi jau 2 diennaktis no vietas🙂 Jap, tas ir viens no veidiem, kā man tīk izklaidēties..otrs, ko es daru tad, kad  man galīgi nav ko darīt un esmu nogarlaikojusies gandrīz līdz pašām baltajām pelītēm.. es rakstu muļķīgus pantiņus par visādiem sīkumiem. Tā kā šodien The Club jau atkal bija iestājusies spoku stunda, kad tur darīt nav ko, bet prom iet nedrīkst.. tad..well uzmini nu, ko es darīju? Uun.. zin’ kas ir? Šoreiz, par spīti sev pašai, es to neko arī te ielikšu, lai pakaitinātu jūs.

Ir tikai vienas durvis šajā pilsētā
Kuras Tev vienmēr tiks atvērtas
Aiz tām dzīvo kāds, kas Tavās rētās
Spēj spoguļoties, tās lasīt kā grāmatas
Tev priekšā pirms gulēt iešanas
Viņš pasniegs Tev tēju un noglāstīs spalvu
Tavu dzīvi tad izlies uz papīra kā figūru, alvas
Nav jau viņš pogu lējējs vai bruņinieks bez galvas
Taču Tevis dēļ, mīļais, viņš kailām rokām ķers lauvas
Viņa acis Tev uzbrūk, bet lūpas – pakļaujas
Un kamēr jūs sēžat pie tases melnas tējas
Mēness un zvaigznes aiz mākoņiem slēpjas
Ogles kamīnā dziest, bet Tavs smaids aizkavējas
Līdz jūsu sarunas aiznes simts spārnu fejas
Un tur pat pie kafijas galda uz dīvāna dus divas sejas
Taču cilvēks Tu esi tikai viens vienīgs.

/Helsa/

Vēl es šonakt satiku 2 skotus, kas man apsolīja augustā Edinburgā aizvest uz pašiem labākajiem bāriem un izmaksāt visgaršīgākos single malt viskijus🙂 Man ir viņu vizītkarte, būs jāpiezvana, kad nonākšu Skotijā.. draugi jaunā vietā noderēs😀

4 responses

  1. man patīk…

    Marts 13, 2011 plkst. 11:28

    • Kas tieši?
      Skoti, kas mani piedzirdīs? Darbs, kurā nav ko darīt? Dzejolis, kas neslikti uzrakstīts? Vai tā pat vien..viss patīk? 🙂

      Marts 13, 2011 plkst. 12:47

      • Man patiik dzejolis!!!! un vienmeer taveeji ir patikushi
        un Skoti. arii laba lieta😀

        Marts 14, 2011 plkst. 18:09

      • Māāāsiņāāā :)) Tāds prieks atkal kaut ko no Tevis dzirdēt😛 sasodīts, biju pamatīgi sailgojusies😀
        Prieks, ka Tev patīk mans dzejolītis🙂

        Marts 14, 2011 plkst. 20:59

Komentēt

