Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Āksti!

Nu, goda vārds, vīrieši, stiprais dzimums, sauciet sevi kā vien vēlaties, bet manās acīs jūs visi esat āksti! Pēdējās 2 nedēļas atliek tikai aiziet uz darbu, lai pēc tam no ausīm visu atlikušo nedēļu ķiršu kauliņus urķētu ārā un matus no aveņu sīrupa mazgātu😀

Nepietiek ar mūžīgajiem komplimentiem (un es joprojām kautrējos, kad tos saņemu, so beat that!), telefona numura medniekiem, lūgumiem iet uz randiņiem utt.. tgd mani gaida pēc darba, lai vestu uz after party, nes ziedus un nāk uz mani gluži vienkārši tā pat.. paskatīties, jo neko citu, redz, viņiem  vairs nevajagot. Jūtos kā tāds zvēriņš būrī. Pat atbraucot mājās no darba, ieeju facebook un jau atkal.. Helsa, vai Tu tici mīlestībai no pirmā acu skatiena? Nē, neticu, mans tik tok jau sen ir salūzis, to salabot spēj tikai viens puisis pasaulē, un viņš to nemūžam nedarīs, bet tikmēr, mmmm, krūtis. Ja vien man kaut mazliet tie džeki interesētu, varbūt būtu savādāk, bet šobrīd, man šķiet, es esmu baigā maita.😀 Taču, vēl lielāka maita es būtu, ja visus tos džekus izmantotu, lai noskatītos visas filmas, ko rāda forumcinemas, bez maksas😀 To es nedarīšu.

Lai nu kā.. man ir jautājums. Ja tādam šausmonim, kāda esmu es, visu laiku piesienas tie dīvainīši.. tad kā ar to visu tiekat galā jūs, manas skaistās meitenes?

 

4 responses

  1. 1. Tu neesi šausmone. mana minka sen būtu Tev apkārt siekalojusies,ja būtu satikusi [vismaz es tā pieņemu]
    2. jap,vīrieši ir āksti.

    Marts 6, 2011 plkst. 13:04

    • 1. Es vienmēr esmu bijusi tas skuķis, kuru kā meiteni neviens, nekad neuztvers, jo viņa taču ir savējais šausmonis ar kuru kopā iet kaimiņu sētā ābolus zagt, malku krāmēt un ar riteņiem braukt vai futbolu spēlēt. Visi mani labākie draugi ir bijuši puiši, tādēļ.. es vnk nespēju pieņemt to, ko tu tikko teici. Kā es varu nebūt tas, kas vienmēr esmu bijusi?!

      2. Tas ir uzjautrinoši😀

      3. Tava minka siekalojas?😮

      Marts 6, 2011 plkst. 16:05

      • jap,ja minka redz ko smuku,siekalojas😀 bik bik🙂
        bet ja pa nopietnam,šaubos vai patiešām siekalojas kā vispār cilvēks to var izdarīt. viņa nav tāda🙂

        Marts 10, 2011 plkst. 23:37

  2. Es pazīstu tikai vienu kaķi (īstu kaķi), kas siekalojas.. un, nu ja.. es biju domājusi, ka Tu runā par kaķveidīgo, nevis cilvēkveidīgo minku😀 Atvainojos🙂
    Siekaloties jau cilvēkam nav grūti.. iedomājies citronu😉
    Any, man tgd ir skaidrs, par ko Tu runāji, un es īsti nezinu, ko lai atbild, jo man tas nekādā veidā nešķiet loģiski🙂 Bet paldies.

    Marts 11, 2011 plkst. 00:10

Komentēt

