Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Mockingjay

The Hunger GamesŠodien pamodos, joprojām ar klepu, iesnām un nedaudz nelabu dūšu, tādēļ nolēmu, ka man ir pietiekami attaisnojošs iemesls, lai uz lekcijām neietu. Noskatījos I now pronounce you Chuck and Larry, kur par spīti sliktajam novērtējumam iekš imdb, patiesībā ir tīri laba komēdija, neteikšu vis, ka smieklīga, jo ne reizi nesmējos, taču vismaz pietiekami interesanta, lai es to spētu noskatīties bez 100 tīšanas reizēm atpakaļ, jo esmu pēkšņi iemigusi, izdomājusi, ka jāpaskatās, kas notiek ārā pa logu/televizoru, sākusi spēlēt datorspēlītes vai kaut ko tvītot. Kgan varbūt es vienkārši pārāk slikti jutos, lai spētu ko vairāk, kā tikai gulēt gultā un skatīties ekrānā.

Pēc filmas noskatīšanās.. izlēmu, ka nedzeršu pirms nebūšu izlasījusi visu S. Collins The Hunger Games Mockingjay grāmatu.. un tā kā es lasu ļoti lēnām, turklāt koncentrēšanās nav mana specialitāte (vecas kara traumas lēni dzīst, vai ne? Man joprojām ir bail no tumsas, no skaļiem trokšņiem, neskatos cilvēkiem acīs..pat vējš mani spēj nobiedēt, esmu pilnīgi nederīga zaķpastala), tad apmēram 300lpp es lasīju.. kādas 8 stundas, varbūt nedaudz mazāk.

Anyway.. tā grāmata ir tiešām laba! Iesaku izlasīt.. I mean, nekādu kulturālo labumu vai ļoti augstas klases vielu pārdomām, jūs no šī romāniņa vis negūsiet, ja vien uz to nu baigi, baigi neiespringsiet, taču laiks tiks pavadīts pat ļoti, ļoti patīkami. Tā kā šī ir pati pēdējā triloģijas daļa, tad pirms tās lasīšanas, ļoti ieteicams būtu gan izlasīt pirmās 2, citādi daudz kas šķitīs nesaprotams. Un tā kā šī nav nekāda recenzija, tad savas domas par Katnisu, Geilu, Pītu un citiem galvenajiem varoņiem, kā arī to, kā vēl varēja iegrozīties sižets es vnk atstāšu pie sevis.

Ja nu Tev lasīt nepatīk nemaz, nemaz, tad pavisam droši vari nedaudz pagaidīt.. šīm grāmatām nevar nebūt filmas versijas! Pagaidām gan nav.. taču pavisam noteikti būs. Kamēr nav, varam tikai apbrīnot citu Bada spēļu fanu darbus savu treilerīšu izveidē… vai arī paši veidot savējos.. te ir 2, kas man tiešām patīk:

Izskatās ļoti, ļoti reāls, taču patiesībā tas ir vnk salikts kopā no Kings, Pride and Prejudice, Princess of Thieves, Goblet of Fire, Minority Report, The Village, Stardust, Eragon, Pirates of the Caribbean III, AI (Artificial Intelligence), Phantom of the Opera, Gladiator, Planet Earth, Legend of the Seeker, Predator (trailer), Robin Hood (trailer) un Coco Chanel reklāmas. Balss, kas ierunā pirmos teikumus filmā, ir pašas treilerīša autores balss. Kolosāli, vai ne? Bija grūti noticēt, ka tas nav oriģināls.

Arī ir lielisks.. arī tik pat labi varētu būt īstais.

So, pavisam noteikti, iesaku😉

Deff. daudz labāka par Krēslas grāmatām (jā, es arī tās esmu izlasījusi, nesūdzos, for fucks sake, man bija jāzina, par ko visi tie cilvēki runā..)

Tgd es uztaisīšu sev kko dzeramu un sākšu mācīties matemātiku. Man gribas zivtiņu, lai dzīvokļa istaba nebūtu tik vientuļa. Es jau atkal neesmu visu dienu pilnīgi neko ēdusi, un, godīgi sakot, man nemaz nav apetītes.

5 responses

  1. Treileri tieshaam forshi. Ja taas filmas iznaaks, ejam skatiities? hopefully sanaaks kopaa aiziet!

    Marts 2, 2011 plkst. 21:34

  2. Es pavisam noteikti iešu skatīties, ja Tu arī nāksi, būšu tikai priecīga.

    Marts 2, 2011 plkst. 21:47

  3. hei hei,paldies par grāmatiņu😉
    cītigi lasu,bauda…🙂

    Marts 3, 2011 plkst. 23:53

    • Es zināju, ka piekritīsi viņu pāris dienas pieskatīt🙂 Paldies!

      Marts 4, 2011 plkst. 00:19

Komentēt

