Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Reminder

So, te nu tas būs, atgādinājums sev pašai un visiem tiem, kas to vēl nav sapratuši paši..

Es esmu Helsa, un, nē, tas nav nekas labs. Esmu stulbs, sīks, necils radījums, kurš ir tik nejēdzīgs, ka tam pat ir dots savs vārds. Mana kā cilvēka sociālā vērtība ir krietni zemāka par 0, jo es vai nu gvelžu pilnīgu stulbumu, vai arī nesaku vispār neko. Man nav ne jausmas, kas šobrīd notiek pasaulē, un vēl ļaunāk – mani pat īsti tas neinteresē. Man ir 21 gads, tas ir daudz, bet es vēl joprojām mācos 1. kursā, un, uzmini nu? Es nākamgad jau atkal mācīšos 1. kursā. Es diez vai jel kad dzīvē sasniegšu kaut ko vairāk par neko, jo esmu pārāk stulba, pārāk ātri padodos, man ir pārāk ļoti bail no cilvēkiem, lai es spētu tos pakļaut. Es esmu neglīta, ja spoguļiem būtu kaut nedaudz prāta, tie apsūbētu katru reizi, kad es tajos spoguļotos, lai tikai viņiem nebūtu jārada tik neglīts attēls. Es nespēju adekvāti izturēties pret cilvēkiem, kurus mīlu, tādējādi liekot visiem ciest. Mani nav iespējams uztvert nopietni, jo es visu laiku smejos, bet smejos es tikai tādēļ, ka man fakin sāp..līdz ar to, es to vien daru, kā sāpinu sevi arvien vairāk un vairāk, man nešķiet, ka tas jelkad varētu beigties. Esmu atkarīga no alkohola, es pērku jaunus alkohola krājumus, pirms esmu iztērējusi iepriekšējos, tikai tādēļ, ka es nevaru atļauties būt skaidrā, jo ir pārāk grūti apzināties, cik stulba, garlaicīga, nejēdzīga un neglīta būtne es esmu. Ja es būtu kaut nedaudz vērta, es jau tagad būtu sasniegusi krietni vairāk, taču, nē, es strādāju nožēlojamā darbā, pelnu nožēlojami maz un ēdu un guļu stipri par daudz, patiesībā man tādas ekstras vispār nepienāktos, jo esmu nožēlojama sabiedrības pabira ar kuru nav vērts pat sarunāties. Visiem, tiešām, visiem būtu daudz, daudz labāk, ja manis nebūtu..un nē, ne jau tāpēc, ka es būtu nozīmīga vai kkā tā..vnk, pasaulē jau tā ir pārāk daudz cilvēku, pārāk daudz nepabarotu mutu, lai tāds liekēdis kā es drīkstētu eksistēt. Man nav pilnīgi nekādu talantu, pat manas smadzenes ir tik tālu atrofējušās, ka es dažreiz neuztveru visvienkāršākās lietas. Mana dzīve ir nožēlojami garlaicīga. Es nespēju sevi pierādīt, līdz ar to.. varbūt tikai loģiski būtu padoties, lai ir vieta kādam citam, lietderīgākam cilvēkam?  Bet es jau, protams, esmu pat pārāk gļēva, lai spētu izdarīt to vienīgo, pareizo lēmumu, kas man jau sen kā bija jāizdara, jo šī jau nav pirmā reize, kad es apzinos, cik ļoti nevērtīga es esmu. Es varu līst vai no ādas ārā, lai katru dienu vismaz kaut reizi palīdzētu, kaut reizi liktu kādam pasmaidīt, vismaz kaut reizi pateiktos, taču.. ar to gluži vienkārši nepietiek! Kādēļ visi kosmosa likumi neparūpējas par to, lai mana vieta uz zemes netiktu izšķiesta veltīgi? Man nav un nevar būt nākotnes.

18 responses

  1. Ja es buutu tagad LV, aizbrauktu pie tevis, kaartiigi tevi iepljaukaatu un sapurinatu! Izbeidz shitaas IMO scriimo gvelzshanas!!!!!!!!!!!!!!!!

    Februāris 28, 2011 plkst. 01:40

    • Khh.. ne velna Tu nebrauktu😀
      Man jau tikai šad tad jāatceras, kāds nejēdzīgs radījums es esmu😉 Jo es tieši tā par sevi arī tik tiešām domāju, so tā nav nekāda gvelzšana.

      Februāris 28, 2011 plkst. 07:53

      • Nu zini.. tad tu tieshaam esi vnk debiila, ja nespeej redzeet visu pareizi tikai izdomaa visu to sliktaako.
        Iemaacies saskatiit cik daudz tu citiem noziimee.. cik daudz to dod pasaulei, cik skaista tu esi.. ne bljin, nespeej, seezh tik un chiikst savus sapnjus shkjiibos skaidrojot citiem, baazhot batonus ausiis.. da atkorkjee savas ausis un ieklausies patiesiibaa..

        Februāris 28, 2011 plkst. 15:43

      • Nu, re, Tu to atzīsti🙂
        Es pasaulei dodu tik maz, ka to tik pat labi varētu saukt par neko.. Arī atkritumu kaudze var būt mākslas darbs, vai ne? Taču cik daudzi cilvēki vēlētos atkritumu kaudzi savās mājās? 0.
        Bet nav jau tik slikti.. man vnk ir jāņem mazāk un jādod vairāk.. daudz vairāk, tad viss būs nedaudz labāk..tikai jāpacenšas kļūt par labāku cilvēku, tad, varbūt.. varbūt kādreiz arī man būs ar ko lepoties sevī.

        Februāris 28, 2011 plkst. 16:57

  2. tu esi tik stuurgalviiga kaa 100gadiiga seeta, kas nu negrib maita sapuut un nokrist, nu negrib.
    Beidz muljkjoties un pasmaidi.. tu visiem dod tik daudz pretii neko neprasot, ka atstraadaa par citiem..
    taadi slinkji kaa es, kas nespeej neko labu nekad izdariit.. ai…

    Februāris 28, 2011 plkst. 18:10

  3. he he he.. 100gadīga sēta🙂 Oriģināli🙂 Šādu salīdzinājumu vēl nebiju dzirdējusi, paldies!
    Still.. ar to vnk nepietiek.
    Tu vakar dzīvokļa biedrenēm izcepi pankūkas! So, Tu izdarīji kko labu😛

    Februāris 28, 2011 plkst. 18:31

    • jaa.. un izklaideeju kaiminjieni.. bet tas ir tik reti, kad es prieksh tiem kas man rinkjii ko labu daru.. jo vnk negribas kusteet.. negribas neko dariit.. a tagad shitaa hiperaktiviitaate..O_o.. crazy..

      Ai, ar ko tad tev pietiks?

      Februāris 28, 2011 plkst. 18:33

  4. To sauc par laimi😉 Izrādās, Tev vajadzēja tikai vienu.. un Tu esi super hyper crazy, kas ir forši! Tā turpini.

    Man? Khe, es vēl nezinu… bet gan jau es zināšu, kad man pietiks. Bet tad no otras puses, es ceru, ka man nekad, nekad nepietiks..pofig, par to, ka visu laiku sāpēs, vismaz tai pat laikā varēšu visu laiku atrast arvien jaunus veidus, kā palīdzēt, kā kļūt labākai.

    Februāris 28, 2011 plkst. 18:53

  5. nu.. ai.. beidz sevi plosiit

    Februāris 28, 2011 plkst. 22:51

  6. Kādēļ gan? Tad tik pat labi es varu iet nošauties.

    Februāris 28, 2011 plkst. 23:04

    • Ai… pamosties tachu, nav viss tik slikti kaa meegjini saskatiit

      Marts 1, 2011 plkst. 00:06

  7. Es nemēģinu saskatīt, es redzu, un man ne visai patīk tas, ko es redzu. Un es neguļu, man vnk nav rozā briļļu uz acīm..😛 Galu galā.. kas tad tas būtu par dīvainu sapni, ja es gulētu? Kurš, pe velna, sapņo par draņķīgu pasauli, par to, ka pats ir galīgi nejēdzīgs? Es nezinu nevienu bērnu, kurš teiktu, kad izaugšu liels, es būšu līķis. Tas nav sapnis..

    Marts 1, 2011 plkst. 01:31

    • ibio.. .. godiigi? ja tu shitaa turpinaasi man nebuus veeleeshanaas ar tevi runaat.. pati zinu kaa es shitaa murgo ik pa laikam, bet paklausies cilveekos kam tu esi daarga. paklausies tachu vienreiz. nu nav tev vieniigai taisniiba.
      Your life is how you make it.
      btw.. es ar gribasspeeku vien esmu aizmirsusi kas ir muguras saapes. gandriiz.
      its all in your head.

      Marts 1, 2011 plkst. 01:54

      • Zini, ļoti iespējams, ka Tu esi vienīgais cilvēks pasaulē, kurš mani neuzskata par tukšu vietu. Es, protams, varu mēģināt noticēt katram vārdam, ko Tu saki, bet tas vnk būtu pretrunā ar manu dzelžaino loģiku. Ja ir viens cilvēks, kurš saka, ka es gluži neesmu galīgākā atkritumu kaudze, bet visiem pārējiem, ko es pazīstu, ir galīgi vienalga, kas ar mani notiek.. tad es drīzāk pieņemu, ka tas viens cilvēks vnk ir ļoti, ļoti labs cilvēks, kuram rūp visi, nevis to, ka man ir kāda nozīme.
        Well.. and all I ever do – I try to improve it.
        Any, labi Tev!
        There’s a zombie in my head🙂

        Marts 1, 2011 plkst. 09:21

  8. There is a zombie who is trying to eat my sister.!

    Marts 1, 2011 plkst. 12:05

  9. How can you kill a zombie, when it’s already dead?

    Marts 1, 2011 plkst. 13:50

  10. emm,es atļaušos nepiekrist nevienam tam nejaukajam īpašības vārdam,kuru izmantoji raksturojot sevi….
    es gan Tevi faktiski nemaz nepazīstu,bet hei,Helsa,Tu esi viens no tiem retajiem cilvēkiem,kuriem izdodas manu dienu uzlabot uz visiem 100 ;] so,Tu esi vajadzīga un Tava vietiņa uz zemeslodes nav izšķiesta veltīgi.

    Marts 4, 2011 plkst. 00:05

    • Bāc😦 Kāpēc neviens nekad negrib man piekrist?😀
      Ai, bet man tāds prieks, ka varu Tev uzlabot garastāvokli🙂
      I mean.. tiešām, likt vismaz nedaudz pasmaidīt kādam, tas ir forši. Taču ar to vnk nepietiek, lai varētu attaisnot manu eksistenci.

      Marts 4, 2011 plkst. 00:30

Komentēt

