Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Dīvainās naktis.

Oh, tā kā īstam ierakstam man īsti nav ne laika, ne spēka, ne pietiekami daudz pelēkās vielas (jo man smadzenēs ir sūce, viss tek ārā.., laikam kāda blīve atkal jānomaina būs, stulbais, mehāniskais prāts ar 5 ātrumu kārbu), turklāt man ir tā neciešamā īpašība, ka es nespēju koncentrēties uz kaut ko vienu ilgāk par kādām 20 sec, ja tai laikā neesmu sapratusi, ko gribu pateikt, tad nesapratīšu arī, drīzāk vērošu mākoņus vai sākšu kaut ko jautāt, vai atkal sastrīdēšos ar ēzelīti miglā.. nu jā, tātad, es gribēju teikt : te būs dažādi krikumi no pēdējo 2 nedēļu darba naktīm.

18.02

Saruna notiek krievu valodā. Pie letes piestreipuļo galīgi piedzēries onka, paprasa šņabīti, tad saka “Vai jūs atceraties? Es jums esu 4 santīmus parādā!” “Nē, neatceros”  “Jūs labāk atcerieties gan! Es jums esmu 4 santīmus parādā!” ” Nu labi, es mēģināšu atcerēties, kad es jums 4 santīmus aizdevu” Izvelk no kabatas 5 santīmus, noliek uz letes. “Labi, jūs esat jauka meitene, tikai atcerieties, labi?” Aiziet. Nu ko, tagad, šķiet, es viņam esmu 1 santīmu parādā. Tikai es neatceros viņa seju.

Kazahs pienāk pie letes. “Helsa! Uzlej man 2 tekilas.”

Īru kompānija. ” We walked around this club. You’re the cutest bartender here, so we’re going to teach you how to be the best barmaid ever!” “-Oh God, She’s HOT. -Yeah, if you came to Ireland you’d be President. The President of Hottnes!” “Bring out your huge gallon of Jagermeistar for the Irish are coming!” “You have to drink with us otherwise it’s boring” ” No. no, no, Sorry guys, I’m not drinking!” “Not at all?! Are you mad? You’re definitely crazy” Tie trīs īri visa vakara laikā izdzēra gandrīz 2 litrus jagerīša. “Hey, take this my pockets are getting heavy!” Nober uz galdu kādus 20ls latos. Jā..un tā bija jau otrā nakts, kad pateicoties pāris tūristiem, mana kase bija lielāka nekā lielā bāra kase.

19.02

Divi pavecāki vīri ar britu akcentu strīdas ar mūsu apsargu, kurš, protams, angliski zina tikai kādus 3 vārdus, un visu laiku mēģina aiz rokas aizvest vīrus prom, jo tie esot pārāk sadzērušies. ” Don’t touch me!! We’re never ever ever ever ever ever coming back!! DON’T Touch me! I’ll kill you if you touch me! Don’t touch my friend!! If you’ll touch my friend, I’ll kill you!! We’re leaving!”

” Hey sexy slut. Oh,I’m sorry, I’m going to wash my mouth with soap now. Man patīk, cik manas acis pēkšņi var kļūt ļaunas.🙂

“-Is this a gay club? -No.. -I saw two guys kissing! -Well nevermind them, you can kiss whoever you want here. -Can I kiss you? -NO!”

25.02.

Es mierīgi sēžu, rakstu dzejoli savai meitenei..Pienāk 2 jauni krievu puiši. Saruna notiek krievu valodā. “Čau! Kā Tev iet? – Labi. Kā jums? – Lieliski. Jums ir enerģijas dzērieni? – Mums ir shark! – o ouu – ielej mums energy ar šņabīti.  – ārprāc, kas Tu vēlies mūs piedzirdīt?! – Pavisam noteikti! – No kurienes Tu esi? – Luksemburgas – Tev ir Luksemburgas pase? – Nē, angļu. – Tu neribi viņu rīt apprecēt? Viņš būs labs vīrs, paklausīgs, piedzersies tikai 5dienās. – Nezinu gan. – Labi, saki godīgi, kurš no mums Tev patīk labāk! – Es nezinu..jūs abi esat forši. – Vnk saki, ka viņš Tev patīk labāk! – Nu labi, viņš. – Es jau tā zināju! Tu mani negribēji precēt. Es eju prom.” pēc kāda laika tas, kurš man it kā vairāk patīkot pienāk. “Tev ir puisis? – Nē. – Lieliski. Iedosi tel. nr? – Nē. – Nu, lūdzu! – Labi, ņem. (ko tur daudz, manu nr var atrast internetā..man nav nekādu problēmu runāt ar svešiem cilvēkiem pa telefonu) – forši, paldies. Gribi kafiju? – Nē..es nedrīkstu darba laikā dzert. – Nu varbūt kaut ko? – Nu nē.. – Tiešām? – Nu labi, jageršotiņu? – Ok!” Un tā viņš man izmaksāja kādus 3 vai 4 jāgerīšus. Un es kkādā brīdī paguvu pierakstīt uz lapiņas sev atgādinājumu, ka ja man zvana un runā krievu valodā, tad tas ir jagerdžeks.

– Saruna notiek krievu valodā “Tu esi skaista!- Paldies. – Tev gan ir biezas brilles.. – nu jā.. – tas nekas! Ja mēs būtu kādā citā pasākumā, es visu laiku uz Tevi skatītos -pasmaidu – Tev ir apburošs smaids! Piezvani man”

– Saruna notiek krievu valodā “Tā, mums vajadzēs 3 šņabīšus, vienu tulamoru ar kolu un Tavu nr. – numuru nedošu. – labi, te ir mans” (šāda tipa sarunu bija diezgan daudz, tādēļ visas neatceros)

– “Čau. Man, lūdzu, vienu rumu ar kolu! – Gaišo vai tumšo? – Gaišo. Oho, Tev ir māsa! (manā bārā ir milzīgs spogulis pa visu sienu) – Jā, dvīņu!” Pēc laika.. “Hey, man lūdzu vienu rumu ar kolu.” Vēl pēc laika.. ” Hey.. pag, ko es gribēju? – Hmm.. rumu ar kolu? – Jā! – Kur tu mācies? – Jelgavā. – Es uzminēju, ka Tu mācies! – (viņa brālis) Ejam uz frančiem? Tur Dīdī pavisam noteikti dabūs meiteni. – Fui, frančos ir lēti – (es) jā, meiteni droši vien dabūs, taču kādu. –  Jā, iedomājies? Mani šodien atšuva zibenīgi. – Tu to noteikti nebiji pelnījis. – Vai ne? Es taču neesmu tik briesmīgs! (viņš patiesībā bija tīri simpātisks) – (brālis man) iedod, lūdzu, telefonu. – piedod, izlādējies. – labi, iedod lapiņu. – ok, skaties, Dmitrijs, īsāk DīīDīī, te ir viņa nr, piezvani! – labs ir, varbūt. – mēs gaidīsim!

Un tā..tgd es smejos katru reizi, kad atceros, ka man ir DīīDīī numurs😀 Patiesībā.. veselu 2 dažādu DīDī numuri..

un vēl vesela kaudze ar numuriem, par laimi mans telefons ir izlādējies, bet lādētāju esmu atstājusi Jelgavā, līdz ar to.. es vēl ilgi nebūšu sazvanāma😀 Un, viens nu ir skaidrs, tad, ja es rakstu dzejoli kādam, ko mīlu, es izstaroju pārāk daudz enerģijas, kas piesaista cilvēkus.. so, to ir bīstami darīt darba laikā😀

Un es jau vēl nezinu, kas notiks šonakt.

 

13 responses

  1. ak dies, smeju veederu tureedama.
    Jautri. Mosh man pieteikties par viesmiili pie tevis? :D:D
    uuun.. hmm.. tev super iet
    un zini, tu veel atljaujies teikt, ka esi negliita un nevienam nepatiic utt? un ka nemaaki krievu valodu? nu zini, tad es par tevi smejos!
    un vsp man vajag tevi ieksh skype!

    Februāris 26, 2011 plkst. 17:56

  2. Ha ha ha.. labāk palīdzi atrast darbu Stirlingā, lai varu izklaidēt cilvēkus tur😉 Un ja Tu tur pieteiksies kopā ar mani, tad mums ies pavisam jautri😀
    nu pareizi, viņi taču visi ir galīgā tintē.. viņi varētu tik pat labi mēģināt flirtēt ar kādu no mūsu apsargiem vai slotu😀
    Es skype būšu rīt vakarā😉

    Februāris 26, 2011 plkst. 18:40

    • Hmm… nu zinies, caur uni jaaiet.. es pati slinka shausmiigi iet un kaartot tos stulbos numurus utt.. zinu ka vajadzeetu bet.. ah..

      Helsa.. :O tev riebjas, ka ar tevi flirtee?
      Un kas par meiteni?

      Februāris 26, 2011 plkst. 19:21

      • Vnk.. tā ir maza pilsēta, bet es bez darba izdzīvot nevarēšu, jo man jau neviens neko nesponsorēs, so es nevaru uz turieni braukt dzīvot, ja ir ļoti maza iespējamība, ka varēšu tur strādāt.

        Nē, man neriebjas, ka ar mani flirtē.. tas ir jautri, var ierēkt par tiem nejēgām😀 Es tikai saku, ka tad, kad esi iedzēris, visi liekas skaisti un jauki, tādēļ tas, ka dzēris cilvēks ar Tevi flirtē nevar tikt uzskatīts par komplimentu. So, es palieku pie sava “esmu neglīta, stulba un nevienam nepatīku” jo reālajā dzīvē tā tiešām arī ir. Aiz bāra letes stāv cita meitene, uz viņu raugās ar alkohola aizmiglotu prātu, turklāt viņai ir tieši tas, ko cilvēki vēlas.. vēl vairāk alkohola!

        Man ir tikai 2 manas meitenes… mana mašīna un mana Delfiņa.😛

        Februāris 27, 2011 plkst. 07:40

  3. DiiDii ^^

    Februāris 26, 2011 plkst. 22:49

    • Hey, DiiDii, gribi iepazīstināšu Tevi ar DīīDīī?😀

      Februāris 27, 2011 plkst. 07:42

  4. GLUPA tu esi. nu galiigi glupa. Dzeerumaa cilveeki vnk speej pateikt ko domaa. savaadaak kautreejaas! Beidz teelot duru un slaukt komplimentus.
    Un, darbu var atrast, vnk ir jaabrauc vasaraa, studentiem tiek darbi, nav taa, ka paliek bez nekaa.
    Un kurai no taam meiteneem tu raksti dzeju? :O

    Februāris 27, 2011 plkst. 10:48

    • So, Tev ir jāpiedzerās, lai Tu spētu kādam ko labu pateikt?
      Abām😛 Toreiz rakstīju vabolēnam, jo es todien vi’mnu gandrīz biju pārdevusi par neadekvāti zemu cenu, burtiski pēdējā brīdī pārdomāju, kad man būs laiks, uzrakstīšu par to, kāds “jauks” serviss mums Latvijā ir. Un kas ir? Es pat saviem zābakiem varu uzrakstīt dzejoli, man patīk materiālās vērtības, ļoti😀

      Februāris 27, 2011 plkst. 12:53

      • Nee, es saku labu, ja man ir ko teikt. necenshos lieki svalinaat.. nahren melot?😀

        hmm.. nu tu tak esi traka.. zheel, ka netieku pie taviem dzejoljiem, buutu jautri atkal kjeepaaties tiem rinkjii.. atceros kaa pie daljas iespruudu, jo nevareeju ilustreet..😛

        Februāris 27, 2011 plkst. 14:27

  5. Nu, redzi? Tātad.. viss, kas ir pateikts dzērumā, neskaitās😀
    Jeb, runājot kluba vārdiem : http://www.youtube.com/watch?v=rfjtpp90lu8 (caution: tuc tuc inside)😀

    He.. man tā daļa vēl ir.. neapzīmēti stāv čupiņā, gaida, kad Tavas rokas😛 Katrā ziņā, mums tas noteikti būs jāatsāk, bija forši🙂

    Februāris 27, 2011 plkst. 14:43

    • hehe… ai.. tu tak esi vnk maita😀
      eeeend.. tuc tuc, cant stand it right now!

      un gaidu iespeeju😀

      Februāris 27, 2011 plkst. 17:57

  6. ļoti iespējams, ka tieši tā arī ir🙂
    Tātad, nākamreiz, kad tiksimies, ņemšu līdzi savu jaunāko dzeju😉

    Februāris 27, 2011 plkst. 22:30

Komentēt

