Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

24.02.11.

 

-As long as this is on you.. you’ll be indestructible!

– It hurts!

– And?! Is it bad?

Man patīk sākt dienu ar filmu.. vai dziesmu, vai videoklipu, vai kādu lapas pusi no grāmatas, vai arī ar pavisam dīvainu atklāsmi, kas ir iešāvusies prātā tikko, tikko esmu atvērusi acis. Dažreiz es pamostos ar veselu stāstu, piemēram, kā veco, labo The Happy Family, taču mēdz būt dienas, kad es vienkārši pamostos un, un tas arī viss.. jo nekā interesantāka par pašu pamošanos nav noticis.

Well.. šodien es pamodos, lai ietu uz Lietvedību, kuras laikā labprāt uzzinātu, kā iet Sindijai, taču tad es atcerējos, ka šodien lietvedība nenotiek, tādēļ.. izdomāju, ka pabeigšu skatīties filmu Death at a Funeral. Tā filma ir vēl mazāk smieklīga par Anchorman, protams, ja Tev šķiet smieklīgi tas, ka džekam apdirš roku vecs, slims invalīds, tad tā ir domāta tieši Tev, bet citādi.. lieki izmests laiks. Viscerīgākais brīdis visā filmā bija intro.. bildīte, kurā brauc zārks pa karti.. es mēģināju uzminēt tā filma būs britu vai amerikāņu pēc tā, pa kuru ceļa pusi brauc zārks, un uzminēju pareizi. Smieklīgākais joks – viņi uz bērēm sākumā atveda nepareizo līķi. Labākais citāts – ” Tea can do many things, Jane, but it can’t bring back the dead.” Un tas man atgādina Santu, mūsu lielo psihoterapeiti, kas pie katras problēmas ieteica ieritināties pledā un dzert karstu tēju, it kā tas jeb kad jeb ko būtu atrisinājis. So, jā.. smieklīgāka par to filmu ir pat šī te bilde:

unique

Un es nevarētu gan teikt, ka šo bildi uzskatu par īpaši smieklīgu, taču tā tik un tā ir lieliska, patiesa un liek man pasmaidīt, lūk tā ->🙂

Tad bija matemātikas, kurās mēs uzzinājām, ka 0/0 ir sliktāk nekā vnk 0. Grāmatvedības, kurās lielākā daļa grupas ēda bulciņas. Un tad bija laiks, kad visi laimīgi devās mājās, arī es, taču ne tik laimīgi, jo man jau ir nedaudz tā kā apnicis dzīvot bez brīvdienām.

Pa ceļam uz mājām es, kā jau es, cilvēks, kurš nevar aizmigt, ja dienas laikā nav palīdzējis kaut vienam cilvēkam, kas neesmu es, iebraucu Gemosā, lai nopirktu mammai garšvielas, pat par spīti tam, ka mamma pat vēl nezināja, ka viņai tās vajag. Bet, kad es viņai piezvanīju un paprasīju, tad izrādījās, ka garšvielas vajag ne tikai viņai, bet arī vēl 2 viņas darba kolēģēm. Un tā es nopirku 1kg kanēļa, 0.5kg ķimeņu un 0.5kg karija un par to visu iztērēju tikai 5.47Ls, kas, manuprāt, ir pavisam forši, jo visur citur tās lietas maksā daudz, daudz dārgāk. Kamēr es pie kases gaid[īju rindā.. man piezvanīja kāds vīrietis no Liepājas un sāka taujāt par vabolēnu, un, kamēr es ar viņu runāju, es kādus 100 gr karija izbēru sev somā un uz letes.. un tagad mana melnā soma ir dzeltena. Taču tas onka rīt brauks skatīties manu vabolēnu, un, ja paveiksies, tad viņš rīt to auto arī pirks! Tad man vairs nebūs mana mīļā, jaukā, uzticamā vaboļdrauga, taču būs nauda IELTS testam un grāmatām! Nav viegli sevi uzturēt pilnībā, nākas atbrīvoties no tām lietām, kuras mīli, tikai, lai sasniegtu to, ko vēlies. Aizbraukusi mājās, nodevu mašīnīti Aivara rokās, lai viņš izsūc no salona Delfas spalvas, jo es joprojām uzstāju, ka neesmu dzimusi, lai tīrītu, gatavotu ēst vai darītu jeb ko citu lietderīgu, tādēļ par mani vienmēr parūpējas kāds cits.Pati tikmēr katrai no mazajām dāmām mēneša dzimšanas dienā uzdāvināju pa kakla siksniņai🙂 Kas to būtu domājis, ka tas laiks tik ātri skrien? Jau vesels mēnesis! Tas man atgādina, ka būs sev jāatgādina, lai uzrakstu visu, ko par sevi domāju, lai atkal varētu nedaudz atsvaidzināt prātu, iedzīt nedaudz sevi izmisumā un kompleksos, lai pēc tam varētu saņemties un soļot tālāk vēl apņēmīgāk. Jo man jau ir 21 gads, bet es savā dzīvē tā arī neko vēl neesmu sasniegusi, sasodīts. Un tad es ieslēdzu filmu Day Watch. Principā, visu filmas noskaņu var vairāk vai mazāk uztvert caur šo, ar filmu galīgi nesaistīto video:

Taču, principā, filma, kaur arī galīgi savādāka nekā parasti šāda žanra filmas ir, bija ļoti sakarīga. Vismaz man ir prieks, ka beidzot esmu redzējusi kādu krievu filmu, kas nav krievu valodā. Sižeta galvenā vadlīnija bija galīgi žāāv, jo tumsas spēku cīņa pret gaismas spēkiem.. nu kuram tad šis vēl nav apnicis? Taču man patika tās dzeltenās kravas mašīnas, viņu smieklīgie akcenti un tā bumbiņa..Citāts no filmas – Why does the wind blow? It wipes the tracks where we have passed. So that no one can tell, whether we still exist.

Vēl man gribējās izteikt savu līdzjūtību tiem pamuļķīšiem, kas pasūtīs jauno draugiem.lv un LMT pakalpojumu.. man ir aizdomas, ka pēc normālas sarakstes ar kādu draugu iekš tā portāla..jums pēc tam būs atkal un atkal jādzēš pilnīgi muļķīgas sms ārā no telefona. I mean c’mon, viņi ziņošot par katru aktivitāti Tavā profilā.. who the hell needs that shit?! Bet bez pieprasījuma, jau nebūtu piedāvājuma, vai ne?

Ok, tagad man ir jāiet gulēt, jo rīt ir jābrauc pārdot mašīnu. Man rīt būs ļoti skumja diena.


5 responses

  1. Man patiik dziesmu saakt ar filmu, vai kaadu labu staastinju, vai sarunu ar jauku cilveeku, un vislabaak, ar fantastisku dziesmu. Bet to visu apvienojot ar teejas kruuzi. Jo bez kruuzes teejas, mana diena nesaakas.

    Es esmu taa saliektaa dakshinja, Unique? for sure, Useful? not that sure😀
    Un tu ir viens traks cilveeks. Kaa tu speeji pie manis aizmigt, ja tu nevienam nepaliidzeeji? vai arii atrashanos pie manis tu uzskatiiji par paliidziibu?😀
    hmnmm krievu filma.. WANTS!
    uun, es taa redzu ka tu cilpo cauri manai shausmiigajai filmu kolekcijai, lai gan es nekad neteicu, ka tur daudz laba buutu😀

    Februāris 25, 2011 plkst. 16:37

    • Man jau nav katru dienu jāizglābj pasauli, lai es varētu aiziet gulēt, atceries, cik daudz reižu esmu nomazgājusi traukus, kaut ko Tev padevusi, aizčāpojusi līdz otram istabas galam, lai izslēgtu gaismu, likusi Tev pasmaidīt.. sējusi pirts slotiņas, krāmējusi malku, palīdzējusi iepirkties utt utt utt.. visādi nenormālākie sīkumi😉
      Mhm, kā Tev veicas ar manu filmu un mūzikas kolekcijas pētīšanu? Esi kaut ko labu atradusi?😀

      Februāris 25, 2011 plkst. 17:29

  2. erm… Julie un Julia.. bet nepabeidzu skatiities.
    muuziku, damn girl, neesmu saakusi iisti klausiities, biju apseesta ar radio. taa kaa tagad iisti nestraadaa nets, vareeshu paskatiities kas tur mani ir. Kaa jau blogaa teicu, jaaiet nopirkt kaadu alinju un skatiites filmas😀
    aa nu jaa.. daudzie siikumi krikumi ko es nekad iisti nenoveertee.. sorry sis. uun, redz, tu mazgaa manus traukus, tu esi radiita tiiriishanai!

    Februāris 25, 2011 plkst. 17:31

  3. Khe, bez neta nav dzīves! Turies
    Well.. yeah, taču pati savās mājās es nekad neko nemazgāju😀

    Februāris 25, 2011 plkst. 18:55

Komentēt

