Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Matemātika un citi sviesti

„Khļeb, šodien ir 3diena” bija pirmie vārdi, kurus es šodien izrunāju, jo vakar es biju pilnīgi pārliecināta, ka būs otrdiena, kad uz lekcijām var iet vēlāk un var arī neiet nemaz, jo neko labu tad nemāca, un ja māca, tad to dara tik garlaicīgā veidā, ka es vairāk laika pavadu spēlējot Karogu, un prātojot par to, vai kāds kādreiz ir izskaitījis visas adatas kādam kaktusam, nekā klausoties tajā, ko man stāsta. Līdz ar to var ilgāk sēdēt mājās, baudīt rīta sauli un klausīties kukurūzas mūziku. Tad es izlēmu, ka pirmās makroekonomikas lekcijas es bastošu, jo nevaru piecelties no gultas. Tādēļ es mētāju bumbiņu kādas 2h un tad pret sienu vēl kādu pusstundu, lai pārbaudītu, ka gravitāte joprojām darbojas visos virzienos, noskatījos jaunāko How I Met Your Mother sēriju, kas nebija smieklīga, un piespiedu sevi apģērbties un aizbraukt uz matemātiku, kur arī es šobrīd atrodos, un te ir totāli tizli, jo es sēžu nenormāli tālu no tāfeles, kas it kā ir forši, jo tad pie manis parakstīšanās lapa nonāk tikai pašās beigās un es varu iečekot, kas ir atnākuši uz lekciju un kas nē, lai zinātu, vai man šodien ir labs garastāvoklis, vai tāds – ne visai, un vēl man nav jābaidās, ka Hakels, Hakels baigais kakels, man uzgrūdīsies virsū ar savu nenormāli milzīgo alus vēderu.. bet tad no otras puses, es ņifiga neredzu no tā, ko viņš uzraksta uz tāfeles, un pateicoties viņa lieliskajam akcentam, es arī nesaprotu, ko viņš īsti vēlas mums pateikt. „vienkārši es vāru Konstantu” ir tas, ko viņš teica tikko.. un es īsti neiebraucu, kādēļ mums matemātikā māca kanibālismu. Pagājušo nedēļ, mums matemātikā mācīja Krāmera formulas. Un Krāmers ir tas galīgi nojūdzies džeks no filmas Zāģis, kas tēlo kkādu atriebes dievi Erīniju un tai pat laikā braukā ar 3ritenīti debīlā klauna maskā, un liek cilvēkiem apēst savus bērnus vai ko tamlīdzīgu.. tādēļ es joprojām īsti nesaprotu, ko un kāpēc mēs, sociālo zinātņu nozares cilvēki, mācāmies matemātikā.. ja nākamgad būs ķīmija, es varēšu iet garām zaļiem, lidojošiem pelēniem ar 8 kājām un to pat nepamanīt, jo pasaulē viss ir iespējams.

Saw Clown

Math's FUN!

Vēl es gribēju pastāstīt par filmu „Beautiful Mind”, kas ir par profesoru John Nash un viņa šizofrēnisko dzīvi, taču tā kā man šobrīd nav noskaņojuma stāstīt par nopietnām filmām, es tikai pateikšu, ka tur ir tik ļoti skaista sieviete, ka Tu esi galīgs impotents, ja viņā neiemīlies no pirmā acu uzmetiena vien.. I mean.. viņai ir vnk kolosāls raksturs! Pēc tam es noskatījos Anchorman. The Legend of Ron Burgundy, kas bija galīgi kick ass nesmieklīga komēdija par TV sejām un žurnālistiem un to dzīvi. Pirms filmas mums (man un Mursy) tika dota diezgan wtf ziņa „The following is based on actual events. Only the names, locations and events have been changed”, kas protams ir nedaudz smieklīgi, taču vairāk tā kā bezjēdzīgi. Un zini, kas ir pats stilīgākais, kas notika pēc tam, kad es šo filmu noskatījos?! Man tviterī atrakstīja pats Rons Burgundijs, redzi?! Any, tai filmā bija Ķieģelis, kas ir reāli rēcīgs vārds cilvēkam, nu labi, viņu sauca Brick (Steve Carell, pazīstams seriāla Office varonis), galīgi atpalicis džeks, kas man šķita diezgan smieklīgs, jo viņam bija brilles un viņš teica “Loud yelling noises”.. un nedaudz atgādināja Valteru Brūnu, kaut arī par Brūnu varētu teikt ko gluži pretēju, jo viņš galīgi nekur nav atpalicis, un patiesībā ir diezan inteliģents sabiedrības pārstāvis, ar lielisku humora izjūtu un interesantu dzīvi. Es viņu vienreiz satiku, un tas ir mans 2008 gada labākais stāsts. Lai nu kā.. tā kā Brick man kkādā mistiskā veidā atgādināja Brūnu, tad es pēc šī ieraksta veikšanas sākšu atkal lasīt viņa lapu. Un, ja Tu neesi lasījis Valtera Brūna lapu, tad nokaunies, nolaizi sev elkoni, un dari to tagad, jo citādi Tevi nories visi elles Cerberi un svētais Pēteris tēlos Nelsonu un teiks Ha, ha, ha! norādot uz Tevi ar savu svēto, tuklo pirkstu. So, ja Tu vēlies izmest no savas dzīves 2 stundas, tā laikā 3 reizes pasmejoties (kas ideālos apstākļos pagarinās Tavu dzīvi pa aptuveni 24 sekundēm, kas ir pilnīgi pietiekami ilgs laiks, lai Tevi varētu notriekt,piemēram, tramvajs), tad vari droši skatīties Anchorman. The Legend of Ron Burgundy. Un mans mīļākais citāts no šīs filmas ir “I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly…”, starp citu, runājot par labu Skotu viskiju.. Ballantines šobrīd Rimītī ir uz atlaidēm.. taču es Jelgavas Rimi nopirku pēdējo pudeli, so uz turieni var nebraukt😛

Ak, jā.. šobrīd es dzeru kko diezgan lielisku..

Rochester Ginger

Gosh, man tiešām, tiešām patīk tā etiķete! Mana ome man šo dzērienu nopirka, lai es varētu baudīt alkoholu nepiedzeroties..vai arī lai es atbrīvotos no savām smagajām, ar kuņģi saistītajām problēmām, es īsti neatceros, katrā ziņā šis ir tiešām, tiešām garšīgs! Ir pieejams vēl arī Rochester Dark Ginger, bet to es vēl neesmu paspējusi pagaršot.

Un vēl par alkoholu runājot.. rumkoliņa ir stipri overrated.. pamēģini Captain Morgan Gold ar Ginger Ale😉

Ok, tas tad nu laikam pagaidām arī viss..

Un ja nu Tev īsti nav skaidrs, kā ir iespējams tas, ka es vienlaicīgi mācos matemātiku, dzeru un vēl rakstu šo blogu, tad uzmini nu? Šis ieraksts vnk top visas dienas laikā.. un beidzot tas ir pabeigts!

Ooookei.. pagāja 10minūtes un es sapratu, ka šis raksts tomēr vēl nav gatavs, jo man ir pāris lietas jāpareklamē. Piemēram, kā jūs to visi jau sen kā zināt, man ir pati foršākā māsa pasaulē..un viņa nesen ir sākusi veidot pati savu blogu! Viņa gan raksta angļu valodā, bet so what?? Angļu valodu ir jāzina visiem, jo tā ir vienīgā iespēja mums atkal uzbūvēt savu babilonas torni. Aanyway.. viņas blogs ir tiešām foršs, ja Tev ir brīvs laiks, iesaku palasīties -> lemurlikeawesomeness.

Tad vēl.. Tev patīk laba mūzika, vai ne? Kuram gan nepatīk! Daļiņa wow cilvēku ir izveidojuši kolosālu radio staciju ar dīdžejiem no Velsas, Skotijas, Dānijas, well..iespējams, būs arī no Latvijas, as lemurs šo domu apsver. Un lai ar to visu iepazītos, Tev ir tikai jāienāk šai virtuālajā radiomājā un jāpieslēdzas mūzikai😉

Kā viens ļoti labs cilvēks, zais, teiktu “Izlasīju visus burtus šajā lapā”, ja nu tiešām tā izdarīji..nekautrējies, ar izsaukuma zīmēm es nemetīšu un par aizrādījumiem nešaušu, vari droši atstāt savus komentārus.😉

8 responses

  1. Es tevi arii ljoti miilu maasinj😛
    Paldies par reklaamu, gan man gan radio, un pasakains ieraksts😀
    tavejie gan ir sakariigaaki par maniem😀

    Februāris 24, 2011 plkst. 07:39

    • Es jau tā nojautu😀
      Well.. man tak nav grūti palielīties, lai arī citi zinātu, kur var atrast palasīties kko foršu par mūziku, zīmēšanu un fotografēšanu un vis kaut ko citu, bet, lūdzu, Tu jau zini, man patīk palīdzēt😉
      Tas droši vien tādēļ, ka Tu esi vairāk māksliniece..😛

      Februāris 24, 2011 plkst. 08:49

      • aaaw, cik tu esi miilja. un piedod ka piesaarnjoju tavu blogu ar shtruntiigu rakstiibu😀

        Februāris 24, 2011 plkst. 08:53

  2. Nepiedošu, jo nav par ko piedot😀 Liels paldies, ka komentē, jo man Tava rakstīšana nešķiet štruntīga😛

    Februāris 24, 2011 plkst. 09:14

    • Man nav gruuti komenteet to kas man patiik🙂 un tas ir tavs pavisam interesantais blogs. diemzheel, nevaru to advertaizot savaa😀

      Februāris 24, 2011 plkst. 10:13

  3. Man prieks, ka mums abām ir forši blogi un mēs varam viena otru komentēt😀
    Jā, diez vai Tavi skotijas draugi saprastu, ko es te latviski buldurēju..😀 Taču, zin’ kā ir? Man ir aizdomas, ka tiklīdz es pārvākšos prom no Latvijas, es arī beigšu latviski rakstīt.. vnk būs cita vide un citas intereses, un es atkal drīkstēšu brīvi domāt angļu valodā bez nepārtrauktas sevis tulkošanas😀 Jo angļu valodā, manuprāt, tomēr ir krietni vieglāk izteikties🙂 It just feels right.

    Februāris 24, 2011 plkst. 13:19

    • Nu ne jau mani Skotijas draugi baigi shito lasa. driizaas cilveeki no visas pasaules😀
      Tev domaajot angliski ir sevi jaatulko?
      Man naakas dazhreiz padomaat kaadaa valodaa es rakstu vai saaku runaat, bet aizvien retaak ir momenti kad latvieshu vaardi censhas ieliist anglju valodaa.. smadzene ir iesleegusies 99% anglju val rezhiimaa – muuzika, blogs, chati, skaips, utt, kameer latviski tikai tavs blogs, draugi, epasts, zinjas un zirgi.lv😀 kaa tu domaa, kura valoda mani driiz okupees😀

      Februāris 24, 2011 plkst. 19:00

  4. Nu jā, labi, wow tauta un ES skolas tauta😀
    Jā.. lai kaut ko uzrakstītu latviski, man sevi ir jātulko no angļu valodas. Tiesa gan, pēdējā laikā arvien mazāk, as es vairāk un vairāk pievēršos latviešu literatūrai un ikdienā sarunājos latviešu valodā, bet principā.. pirmos blogus es sāku rakstīt latviski tieši ar nodomu iemācīties pēc iespējas ātrāk un brīvāk izteikties latviešu valodā🙂
    Any.. galvenais to saikni ar latviešu valodu nepazaudēt pavisam, jo citādi tā mazā tautiņa paliks bez valodas, kā tas šai pusē raksturīgi.. galu galā sēļu dialekts un lībiešu valoda jau ir gandrīz aprakta..latgaļi seko pa pēdām tām divām, un letiņiem arvien vairāk savu zemi pametot, te būs krievim ,mongoļi, ukraiņi, tatāri, kazahi un citi šķībacainie😀

    Februāris 24, 2011 plkst. 22:11

Komentēt

