Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Skaņas pirkstu nospiedumos

Kamēr es pusgadu tēloju pilnīgu ignorantu, kas pilnīgi neko nemāk un arī neko negrib iemācīties, mana mazā krustmeitiņa ir iezagusies manā istabā un spēlējusi manu ceļojumu ģitāriņ🙂

Vai redzi, cik nopietni viņa izturas pret mūziku?🙂 Viņa izpilda pašsacerēto dziesmiņu “Pazaudēju”, kas ir saskaņā ar visiem mūsdienu popdziesmu likumiem, jo lirikā ir tikai 1 vārds – pazaudēju.🙂 Mana mazā saulīte😛 Rīt braukšu ciemos un piespelēšu viņai uz lielās akustenes, moš pat pierunāsim brāli ar elektrisko mums kādu soliņu uzlaist un māsīcu Sinti palauzt, tad grupa gatava😀

Un mazliet nopietnākai šī vakara atmosfērai piedāvāju tikko no Ineses Rutkovskas noklausītu Camouflage gabaliņu, kas ļoti, ļoti iepatikās. So, paldies viņai un izbaudi arī Tu.. Perfect!

Tagad gan, es uz darbu, bet jums – patīkamu nedēļas nogali :))

P.S. Es gribu tikt vaļā no tiem sievišķīgajiem iero;ciem – nagiem un papēžiem, tie man traucē rāpties kokos, cirst malku un darīt vis kaut ko citu interesantu..es pat nevienu akordu uz ģitāras nevaru nospiest. So drīz vien bušu brīva🙂

You don’t want to be my friend

So I guess this is the end

4 responses

  1. skaista meitenīte🙂

    Februāris 18, 2011 plkst. 20:12

    • Mhm, Keitiņā ir viss tas labākais..🙂

      Februāris 22, 2011 plkst. 02:33

  2. piemiligs berns!🙂

    Aprīlis 1, 2012 plkst. 18:17

    • Vina ir tik tiesam jauka🙂
      Pagajusaja nedelas nogale pieskreja pie manis, tikai lai nodziedatu we will rock you😀

      Aprīlis 3, 2012 plkst. 18:57

Komentēt

