Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Roltoni

Ir pienākusi tā ilgi gaidītā nedēļa, kad es, Helsa Ardino, pārtikšu tikai un vienīgi no roltoniem! Vai nav lieliski? Tieši tā – nav! :)) Šodien maksimā atradu sēņu roltonus un vēl kko, kas, manuprāt, ir roltoni, bet varbūt nav, taču tas katrā ziņā ir kkas līdzīgs roltoniem..ātri pagatavojamās nūdeles ar donner kebab garšu.😀

Sakarā ar to, ka es gandrīz jau tāpat neēdu, pārtikt tikai no roltoniem nevajadzētu būt nekādai problēmai, ja vien man kāds ar varu kaut ko neiebaros, kamēr es guļu.😀 Tā pat arī to kuņģa atlieku, kas, iespējams, man vēl ir saglabājusies, vēl vairāk sabojāt nav iespējams.. so visam vajadzētu būt normas robežās! Ēst gan man vēl negribas, taču varbūt ap kādiem pulkstens 19.00 es uzzināšu, kā tā ķēpa garšo😀

Roltons Tev Roltons man Roltons visam pagastam. jēeee..

Rolton forever?

Komentēt

