Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Ledus skulptūras 2011

No 11.02. – 13.02. Jelgavā, Uzvaras parkā, norisinājās ikgadējais Ledus skulptūru festivāls. Blah blah blah, paši ziniet. Ieejas maksa 2ls, manuprāt, stipri pārspīlēta..pagājušo gad’ bija 0.50Ls, taču laikam jau globālā sasilšana dara savu un ledus tagad ir kļuvis dārgāks. No organizācijas puses..viss smuki, kārtīgi, policisti uz katra stūra, mūzika nodrošināta, cilvēki draudzīgi, tikai 1 skulptūru saplēsis vējš..bet tā jau gadās.

Vārdsakot, ap pulkstens 7 pm biju Jelgavā un gaidīju, kad tad nu sabrauks manas dzīvokļa biedres, lai varētu kopā iet ledus skulptūru mākslu baudīt. Ap plkst. 9 viņas arī tiešām visas bija sanākušas, Elīna un Ilze iet atteicās, jo uzskatīja, ka pārsalšot.

Man no aukstuma ne silts, ne auksts, ka tik rokas siltumā.. tādēļ, lai cik tas neloģiski šķistu pārējām, es mēteli atstāju mājās, jo sarkanajā jakā ir liela kabatas, kur rokas sasildīt. Turklāt tas saskan ar manu aukstuma teoriju, kuru vissaprotamāk var izskaidrot ar piemēru: ja es velku kedas un vasaras džinsu bikses, tad man kājas sals vairāk tad, ja es vilkšu milzīgu ziemas jaku, nekā tad, ja vilkšu tāda paša plānuma kreklu, jo vienlīdzīga aukstuma ietekme uz organismu palīdz tam vieglāk pielāgoties apkārtējiem apstākļiem.  Kgan ej nu saproti, man ir pārāk stipri attīstītas pašiedvesmas spējas, lai es vispār to aukstumu kā tādu justu.. jā, taču cimdi un šalle ir ļoti, ļoti svarīgi, citādi sāpoši pirksti, asiņojoša āda un angīna garantēta. Vismaz es ceru, ka tā ir pašiedvesma, citādi man ir kkādas smagas smadzeņu problēmas, kas neļauj just temperatūru.😀

Nāc līdzās

So..atgriežamies pie skulptūrām.. Tikko izgājām no mājas, mums jau kāds urlbergas iedzīvotājs svītrotās biksēs pieskrēja klāt, lai paprasītu cigareti, tā kā mēs nepīpējam, tad šis, man par lielu laimi, mūs ar zobiem un telefoniem atstādams, aizskrēja tālāk. Pie uzvaras parka mums palaimējās uzskriet virsū 5 cilvēkiem, kuriem bija palikuši tieši 3 ielūgumi uz ledus skulptūras festivālu..tad nu par 1Ls katru tos arī nopirkām, man pat nebija jātēlo 7 gadus vecu pensionāru, lai tiktu iekšā ar atlaidi. Pirmā skulptūra, kuru apskatījām, bija pirmo vietu ieguvusī skulptūra.

buda or smth

Kamēr es par viņu ierēcu, gandrīz nogāzu kādu vīrieti.. kurš man ieteica tam vecītim klēpī apsēsties, lai viņš varot mani nofotografēt. Es nosmēju, ka laikam jau tomēr izskatos pēc 7 gadus veca bērna. Ai.. bet tas taranētais tips bija diezgan bīstams, viņš mani pēc tam vēl vairakkārt mēģināja nofotografēt, aizbildināmies ar to, ka viņam esot jānofotografē visu un visus, kas ir ieradušies festivālā..un draudēja, ka bildes likšot draugos.😀 Skulptūras bija skaistas, vienu es galīgi nesapratu, pēc tam apskatījos bildē, un izrādījās, ka manis redzētais krabis, patiesībā ir cilvēks. Un viena man ļoti, ļoti, ļoti patika.. tie mazie cilvēciņi, kas rāpās kraujā.. tik piemīlīgi!

cute

Katei ir kkāda apsēstība ar cēsīm.. tā vietā, lai nofotografētu smukus, no sniega veidotus lācīšus, viņa nofotografēja šo:

Cēsu alus

No lielajām skulptūrām man visskaistākā šķita Delfīni..

buļ buļ buļ

Un patiesībā jau…vislabākais tēls visā festivālā bija sniegavīrs. Tikai žēl, ka viņš bija pārāk liels, lai to varētu samīļot. P.S. Kāds saprot, ko Elīna mēģina izdarīt?? Jo man nav ne jausmas..

Lielais sniega vīrelītis

Atpakaļceļā mums atkal prasīja cigaretes.. nē, nu nopietni, vai tad mēs izskatāmies pēc baigākajām pīpmanēm?😀

Komentēt

