Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Pāris nieki

Tad, ja degu un mans saka kopā, sanāk degumans..🙂

Ok, tagad nedaudz nopietnāk..

Par studijām.

  • Pasniedzēji. Ir pagājusi vesela mācību nedēļa, esmu satikusi ik vienu no pasniedzējiem, un nu varu godīgi teikt.. man nepatīk matemātikas pasniedzēji, taču patīk makroekonomikas un ekoloģijas pasniedzēji. Socioloģijas pasniedzēja, iespējams, ir pats garlaicīgākais rūķis, kuru es līdz šim esmu satikusi, I mean.. rūķi parasti ir nopietni, bet viņa jau pārspīlē. Un līdz ar to, man ir jauns mērķis – sasmīdināt socioloģijas pasniedzēju, es vēlos redzēt kaut nedaudz prieka viņas acīs. Jo reāli..viņa jau ar pirmo semināru ir panākusi to, ka viņu neciena.. ok, socioloģijas pasniedzējam nav jābūt komunikācijas ekspertam, tomēr tās lapiņas no kurām viņa lasa info lekcijās.. nemaz nav labi. Un tad vēl, protams, ir grāmatvedības pasniedzējas.. džī, kādēļ visas grāmatvedes mūsu universitātē ir tik neglītas? Man ir gandrīz aizdomas, ka grāmatvežu kursā to māca. Taču tā kā es esmu redzējusi pāris ļoti skaistu grāmatvežu, tad tas mani nebiedē – tādēļ vien, ka būšu grāmatvede, es nesākšu izskatīties pēc vēl lielāka purva briesmoņa nekā izskatos tagad🙂 Turklāt ļoti iespējams, es nemaz nebūšu grāmatvede, jo mans ekonomikas mērķis ir atrast veidu, kā cilvēkiem pierādīt to, ka pirkt dārgāk un kvalitatīvāk nozīmē izdevīgāk. Man gribas atrast veidu, kā pilnīgi un galīgi apgāzt Keynes “In a long run we’re all dead”, un man šķiet, ka mans laiks ir īstais, lai to darītu, jo šobrīd krietni vairāk nekā agrāk cilvēki pievēršas sustainable thinking. Un man atkal jau nav ne jausmas, kā lai to pārtulko latviešu valodā. Katrā ziņā zaļā ekonomika ir tas, ko es vēlos apgūt un palīdzēt ieviest. Lietvedības pasniedzēja.. oh, labāk paklusēšu. Viņas dzeja ir briesmīga (ok, es pati rakstīt nemāku, tāpēc nedrīkstētu būt tik aizvainojoša, tomēr lasīt es protu, un savu viedokli izteikt drīkstu.. so es nepretendēju ne uz kādu “es protu labāk”, tikai saku, ka man nepatīk), viņas uzvedība ir kaitinoša un viņas vaigi ir pārāk sārti, gribi vēl? Labāk nekaitini mani, es šonedēļ jau pāris cilvēkus esmu aprakusi.
  • Referāti. Tā kā mana galva ir pilna ar visdažādākajām idejām par visdažādākajām tēmām, tad.. !!!spoiler info – te būs liels raksts, kas citu acīs izskatīsies muļķīgi, taču man kaut nedaudz pacels pašapziņu, proti, lielīšanās – spoiler info!!! Tad izdomāt referāta tēmas man šķiet tik viegli, ka es to izdaru jau pirmajās 5 minūtēs, kad man pasaka, ka varētu rakstīt referātu, un ne jau tikai vienu tēmu.. daudzas. Angļu valodā es rakstīšu par alu.. būtībā par to, kas ir ekonomiski un ekoloģiski pareizāk – pirkt latviešu alu, kurš patiesībā nemaz nav latviešu alus, jo ir ražots no sastāvdaļām, no kurām 90% ir ievesti.. vai arī pirkt alu, kurš uzreiz gatavs pudelē ir ievests Latvijā. Socioloģijā par sociālo portālu ietekmi uz indivīdu savstarpējo komunikāciju, jo man šķiet diezgan interesanti apskatīt to, kā mūsdienās cilvēki iepazīstas, sarunājas un veido attiecības virtuālajā pasaulē, tajā pašā laikā gandrīz pazaudējot saikni ar reālo vidi. C’mon es un vēl viens cilvēks..sēžam tukšā istabā un tā vietā, lai sarunātos..sūtam viens otram vēstules iekš draugiem.lv. Homo computerus, bļin.😀 Bet šodien es galīgi izčakarēju ekoloģijas pasniedzēju.. visu praktiskās nodarbības laiku es sēdēju aizmugurē un spēlēju unicorn attack!! Kas ir pati foršākā un gejiskākā flash spēle ever. Es sēdēju blakus Viesturam, par kura orientāciju neviens nav īsti drošs, tādēļ tas mani īpaši uzjautrināja. Un katru reizi, kad es ietriecos sienā, es diezgan skaļi sašutumā nosmējos. Ja man liktu atzīmes par attieksmi pret studijām, goda vārds, es visos priekšmetos būtu nesekmīga. Taču neliek..un zināšanu par dažādām sfērām man netrūkst, so screw you, kaitēkļi. So, es noignorējot visu to tēmu sarakstu, nosaucu viņam 3 tēmas par kurām es labprāt rakstītu – zaļo domāšanu (to, cik “zaļi” patiesībā ir tie produkti, kas tiek saukti par “bioloģiski tīriem un dabai nekaitīgiem”), Par rūpniecisko ražošanu (nosaucot piemēru, par to, ka maziem bērniem domātās rotaļlietas krāso ar kancorgēnām krāsām..sarkanā un dzeltenā krāsa satur tik ļoti daudz svina (tas ir lēts, padara krāsas spilgtākas un noturīgākas), ka to sīkais iebāžot mutē (ko viņš noteikti darīs, jo ir mazs un viņam niez smaganas) stipri nodara sev pāri, nemaz nerunājot par to, cik ļoti šādas masu ražošanas lētās rotaļlietas ir kaitīgas videi) un viņš jau sapriecājās, bet tad es nosaucu pēdējo tēmu, proti, dabas takas, jebšu par to, kā Latvijā varētu vērst lielāku uzmanību pret dabu, to sakopjot. Piemēram, Luxemburgā un Vācijā, mana mīļākā nodarbe bija nopirkt dabas takas karti, aizbraukt uz kādu dīvainu mazu pilsētiņu un kopā ar Haare grupu nostaigāt kādus 25km kā minimums vnk pa meža un kalnu takām, pat bez jebkādiem īpašiem dabas objektiem pa ceļam. Latvijā ir tikai dažas takas, taču tādu īstu pastaigas maršrutu nav. Un beigu beigās viņš gandrīz pats mani pierunāja par to rakstīt😀 Erm, īsto tēmu sarakstu es pārlasīju.. man nekas no tur rakstītā nešķita gana interesants. Ha, tā vienkārši ir jāprot!
  • Izvēles priekšmeti. Šīs nedēļas laikā mums ir jāpiesakās uz nākamā gada izvēles priekšmetiem, un sakarā ar to, ka es īsti neesmu pārliecināta, ka mani tiešām pieņems kādā no Skotijas augstskolām, to ir jādara arī man. Ir iespēja izvēlēties starp 5 tēmām. Ja es gribētu vienkāršu dzīvi un principā neko nedarīt, tad es varētu paņemt Biznesa etiķeti, uz pirmo lekciju aiznest savus 2 sertificētos etiķetes diplomus un basta! Lekciju programma ieskaitīta. Taču tā jau nebūtu Helsa, ja nevēlētos savu dzīvi kaut nedaudz sarežģīt, tāpēc šo priekšmetu es neizvēlēšos, lai cik ļoti man kārotos visiem krist uz nerviem ar savām dūšbag zināšanām un labām atzīmēm. Es labāk izvēlos uzzināt ko jaunu, tādēļ šobrīd domāju par Sabiedrisko attiecību pamatiem, kas ir vēl viens haļavčiks, kurā principā neko īpašu nemāca.. pieņemu, ka tas būs kkas nedaudz līdzīgs manam komunikācijas zinātnes kursam iekš Politologiem, tikai vairāk paskaidros to, kā darbojas sabiedrība kā tāda, un kā no cilvēkiem dabūt to, ko Tu vēlies, tādā veidā, ka viņi paši to pat nepamana un domā, ka viņi dara to, ko paši vēlas darīt.. + vēl sīkāk un sakarīgāk spēt izskaidrot jebkura konflikta cēloņus.. So, varētu būt diezgan noderīgi🙂 Tai pat laikā mani pievelk Civilprocess un Administratīvās tiesības, es lieliski apzinos, ka šie abi ir diiezgan garlaicīgi, taču man tik un tā ir vēlēšanās to dzirdēt, lasīt un mācīties..jo par šiem man pagaidām vēl nav virspusēju zināšanu bagāžas, godīgi sakot, man pat ir tikai aptuvena nojausma par to, ko tur varētu mācīt. Vienīgais izvēles priekšmets, kurš manu uzmanību galīgi un itin nemaz nesaista ir mājas ekonomika.. c’mon to visi iemācās praksē šā kā tā, teoriju klausīties..boring.

Par dzīvi Jelgavā

  • Es atkal dzīvoju Jelgavas istabiņā.. te ir vairāk vai mazāk jauki, meitenes kā vienmēr ir foršas, tomēr man ar viņām īsti nesaskan.. nav īsti par ko runāt.
  • Šodien mana māsa aizlidoja uz Luksemburgu, lai pēc nedēļas atgrieztos Skotijā. Damn, man viņas pietrūks! Ceru, ka mani pieņems Stirlingā, tad mēs varēsim kopā to vietu izārdīt.😀 Turklāt tajā universitātē ir Starbucks!! I mean.. kas gan var būt vēl labāks?🙂 Any… man ir prieks, ka vakar aizbraucu ciemos.. man tiešām vajadzēja vēl pēdējo reizi viņu redzēt pirms atkal sazin cik ilgas netikšanās.
  • Šogad man kkā vieglāk veidojas kontakti ar cilvēkiem. Man pat ir parādījušās pāris paziņas, kuras es labprāt kādreiz gribētu saukt par draugiem, iekš kursa. Well.. will see where this is going, right?
  • Sakarā ar to, ka esmu pārdomājusi un nolēmusi, ka horeogrāfiskajā deju ansamblī Vecrīga tomēr nedejošu, esmu arī atradusi citu lielisku nodarbi, ko darīt kamēr dzīvoju Jelgavā..proti, pirmdienās un trešdienās es turpmāk apmeklēšu jogu, man tikai ir jāsameklē trenūzenes, krekliņš un kedas, un droši vien vēl kkāds matracītis vai kas tamlīdzīgs😀
  • Es joprojām mīlu pastaigāties nakts vidū pa pilsētām, mežiem, gar upēm utt… un esmu nolēmusi, ka arī Jelgavā to var darīt, tādēļ.. ir labi, ka nedzīvoju kojās. Pulkstens ir bez stundas pusnakts, Helsa iet medībās.

Komentēt

