Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Pāris lietas, ko es mīlu.

Man tīri labi patīk taisīt sarakstus, un man daudz par daudz patīk runāt par sevi, kas citus jau sen droši vien ir nokaitinājis, but, huh, what the hell.. šis ir mans blogs, te es varu savam ego ļaut zelt un ziedēt. Šis būs diezgan dīvains saraksts, jo es uzskaitīšu tās lietas, kuras man tiešām ļoti patīk, vai kuras mīlu. Un tā kā es neesmu īsti latviete, es drīkstu mīlēt melno tēju, un tas nenozīmē, ka es ar to mīlinos, samaitātie😀

Es mīlu…

1. KANĀDU! Nē, nopietni, ja ir kāda valsts, kas vēl joprojām nav spējusi man sagandēt sapni par tās burvību, tad tā ir Kanāda🙂 Tur ir skaisti, tur ir jauki cilvēki, tur ir nedaudz auksti, bet tā, kā man nesalst, man tas nerūp. Es ļoti, ļoti vēlos tur nokļūt, un es esmu pārliecināta, ka es tur nokļūšu, es tur dzīvošu!

2. Delfu! Viņa ir pats, pats mīļākais suns, kāds man ir. Nepārprotiet mani, Pērle ir pats labākais suns, kas man jebkad ir bijis, viņa mani uzaudzināja, bet viņa ir mirusi, and gotta move on and shit. So, jā, Delfa!

3. Kļavu lapu sīrupu! Bet es īsti nezinu, varbūt tas skaitās pie Kanādas..kgan arī Polijas Podhāles aitu suņi ir tik populāri Kanādai, ka varētu tajā skaitīties..un Delfa ir Polijas Podhāles ganu suns.. so you know.. whatever. Delfa ir īpaša, Kļavu lapu sīrups arī, tikai savādāk!

4. Alkoholu. Skotu viskijs vai jamaikas rums, garšīgi kokteiļi un viegls sidrs vai tumšs guiness alus.. what do I care? Man garšo, man palīdz atbrīvoties no sāpēm, man nereibst. Alkohols ir lielisks.

5. Māsu! Viņa mani pazīst, es zinu, ko no viņas varu sagaidīt, man nav jābaidās, ka viņa mani pārpratīs. Viņa ir gudra un, kaut arī pati to neatzīs, labsirdīga. Mana māsa ir viens no foršākajiem cilvēkiem, kādu es jebkad esmu satikusi, man ir tik ļoti vienalga, ka viņa mani var piečakarēt jebkurā brīdī, jo es zinu, ka viņa vnk tāda ir, un es to pieņemu. Turklāt tā kā esmu sociofobs, tad man ir ļoti grūti atrast draugus, jo es vienmēr distancējos, es pat nespēju īsti skatīties cilvēkiem acīs, kad ar viņiem sarunājos. Atceros, cik ļoti māsu agrāk kaitināja, ka mans skaties nemitīgi šaudās apkārt, nevis koncentrējas uz runātāju.

6. Jautrību, jokus, humoru, pareizu attieksmi.. pārāk nopietni cilvēki ir garlaicīgi, pārāk pārbesījušies cilvēki nes sliktu auru. Un tomēr pārāk liela nenopietnība neīstā laikā spēj mani ļoti, ļoti nokaitināt. Esi praktisks, esi smieklīgs, rīkojies gudri.

7. Tehnoloģiju. For heavens sake, lai arī cik ļoti es atbalstu visu ekoloģisko, bioloģisko, dabīgo, veselīgo uuuun to, ka nepaverdzina mazus meksikāņu bērneļus, lai pagatavotu zemas kvalitātes drēbes, es nekad nevarētu kļūt par amīti. Ja man būtu tikai 2 iespējas – atteikties no tehnoloģijas ekoloģisku nolūku dēļ vai arī mirt, es droši vien savu atlikušo dzīves daļu mēģinātu atrast veidu, kā izveidot datorus un televizorus, un telefonus, kas nekaitē dabai. I’ve got brains, even though we are not great friends since I’m an alcoholic, I still think I could use them if wanted.

8. Jaunzēlandi! Tiesa, kopš incidenta ar Kasparu, vēlme nokļūt Jaunzēlandē ir stipri mazinājusies, tomēr.. tā vieta ir awesome!! C’mon tur izgudroja bungee jumping. Brīvais kritiens ar galvu uz leju tieši asfaltā vai ūdenī no tilta.. tad atdurties galējā punktā un atkal lidot augšā.. tā ir tiešām, tiešām fantastiska sajūta! Jo sevišķi man, cilvēkam, ka īsti nedrīkst ne skriet, ne lēkāt vai vispār darīt jebko jautru, jo ir pārāk liela iespēja, ka tas var beigties letāli. Un gumijlēkšana pavisam noteikti nav vienīgais, kas Jaunzēlandi padara tik lielisku, viņiem tur ir superīgs klimats, skaista daba un Tu nekad nezini, kad būs nākamā dabas katastrofa.

9. Cilvēkus. Cilvēkus kā tādus, viņi nemaz nav slikti, tikai dažiem dažreiz gribas pakaitināt citus, vai izdarīt ko ne visai labu, jo ir nedaudz aptumšojies prāts, jo kāds kaut ko sliktu ir izdarījis viņiem, droši vien netīšām, kāda pārpratuma dēļ. You see..es neticu ļaunumam, es ticu, ka mēs visi vnk esam nedaudz stulbi un atriebīgi, bet ne ļauni. Pat par spīti tam, ka uz mani ir šauts, mani ir mēģināts nobraukt ar mašīnu, mani ir pazemojuši un simt reižu sagrāvuši manas cerības un sapņus.. es mīlu cilvēkus, visus. Un tā kā es pati īsti neesmu no šīs planētas, vai vismaz tā uzskata daļa manas ģimenes uun mans astrologs, es īsti nejūtu nekādu atšķirību starp dažāda dzimuma vai rases cilvēkiem. Katrs ir savādāks, bet visi ir forši, vajag tikai iepazīt, vajag tikai prātu turēt atvērtu. Ir tikai viena lieta, kas man cilvēkos riebjas – stulbums, zems intelekta līmenis ir atbaidošs, neloģiska un nepamatota rīcība reti kad spēj dot labus rezultātus.

10. Ģimeni, lai cik dīvaini arī viņi nebūtu.

11. Luksuss preces.. ļoti augstas kvalitātes un dārgas preces mani neatbaida, jo es apzinos, ka tas gluži vienkārši ir tā vērts. Man garšo delikateses, patīk ērtas mēbeles un kulta mašīnas. Man nav kauns.

12. Ceļot. Es nespēju noturēties vienā valstī ilgāk kā pāris gadus, pat tad man vajag vismaz uz nedēļu ik pēc laika izbraukt, vienkārši, lai atvilktu nedaudz elpu. Es esmu cilvēks bez mājām, es esmu nomads. Pat dzīvojot Latvijā es visu laiku ceļoju, dzīvoju vairākās pilsētās vienlaicīgi, ja nu apnīk visas dzīves vietas, paceļu īkšķi vai mašīnas atslēgas un apceļoju Latviju vai Eiropu, cik nu kurā brīdī ir daudz nauda iekrājusies. Un ko gan var gribēt no cilvēka, kas piedzima Londonā, kādu laiku dzīvoja Zviedrijā, tad Latvijā, tad Luksemburgā, tagad Latvijā, tūlīt brauks uz Skotiju, un pirms vēl ir nonākusi Skotijā, jau plāno, kā no tās nokļūt Kanādā..taču pirms Skotijas pastrādāt Anglijā. So you see the point, right? Es esmu klaustrofobs, visa pasaule man ir par šauru.

So… varbūt vēlāk būs vēl, bet tgd man ir jāskrien uz vilcienu.

Komentēt

