Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Un zini kā šis saucas?

Man rīt jābrauc uz Vecauci

gribi atsauci?

Es nesaprotu, nafig, man uz govi lupīt

Kas tur ko redzēt – 4 kājas, 4 pupi

Un nesaprotu, nafig, man iepazīt savējos

Savējos, tavējos, vienalga kašķēšos

Šī ziema man reāli besī, ne tresī

Labāk par Vecauci es atlaistu Esī

Parasti, parasti, moš vēl kaut ko paraksti?

Da, nē! Nafig, labāk taisam saraksti.

Pirmais ir debīls

Otrais ir slims

Trešo sauc Emīls

Un ceturto Džims

Bet Bims, tas ir labais,

Iedzer, brāl, vēl

Lai paliek viens skaļais

Un citiem tas šķeļ.

Vēl pāris stundas, tad dodamies ceļā

Uz zemi, kur sniegā studentus dzenā

Bet man ir klepus, iesnas un sāpes

Tur nelīdzēs alkohols, nepalīdz zāles.

Vēl  Vecaucē esot kaltes un pils

Pag, pag, vecīt, kur Valters un Nils?

Ai viņi kapā.. ledu uz dīķa

Cerams, neatradīs, pirmās grupas līķi.

Es ekonomists esmu, bet dzīvošu fermā

Turklāt vēl laikā, īpaši šerpā

Tādēļ es prasu, nafig uz Vecauci?

Un jau pirms ceļa rakstu jums atsauci.

Komentēt

