Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Jā, tā esmu es.

Man ir pāris skeletu skapī, par kuriem ir grūti runāt, kurus ir grūti atzīt. Man ir sava Es daļa, kuru vēlos no visiem noslēpt, vai vismaz no tiem cilvēkiem, kas man tiešām šķiet svarīgi, jo man šķiet, ka viņi mani nesapratīs, līdz ar to sāpinās mani un paši tiks sāpināti. Es nemīlu redzēt citus cilvēkus ciešam, tādēļ diezgan daudz ko noklusēju.

Piemēram, es savai omei nedrīkstu atklāt, ka es neticu Dievam. Viņa šobrīd domā, ka es gluži vienkārši esmu pret baznīcu, taču joprojām ticu un mīlu Dievu (jā, es šo vārdu rakstu ar lielo burtu, jo tā ir pieņemts.. arī Sauli raksta ar lielo burtu, tie ir likumi, nevis kāda muļķīga cieņas izrādīšana tiem, kas to šā kā tā nespēj novērtēt), taču tā nav. Manā pasaulē nav nekāda Dieva, kas mūs visus kontrolētu. Taču ir ļoti daudz likumsakarību, un ja Tu esi gana gudrs un spēj ievērot daudz vairāk nekā citi – kosmosa likumus izpratīsi daudz, daudz ātrāk. Es ticu sev, jo man ir nojausma, ka viss, ko es daru ir pareizi.

Ir jau sen visiem zināms, ka es ļoti vēlos pamest Latviju, taču ne visi zina visus iemeslus, kādēļ šī doma nepamet un nepamet manu prātu. Atbraucot uz Latviju tos pāris gadus atpakaļ, es daudz ko sapratu. Es sapratu pat vairāk, nekā biju domājusi, ka spēšu sev atklāt, taču Latvija nav īstā vieta, kur tādai kāda es esmu būtu viegli atklāt savu esību. Savā ziņā es to zināju jau sen.. maza būdama es mammai stāstīju, ka vēlos būt džeks, es spēlējos ar zobeniem un mašīnītēm, es dāvināju puķes meitenēm un tai pat laikā biedēju viņas, lai uzjautrinātos. Es vienmēr esmu starp puišiem jutusies gluži vienkārši kā viena no viņiem..un tas, redz, gluži vienkārši nav mainījies, jo vai nu es izjūtu riebumu pret viņu būtību, vai tieši otrādi – brālības sajūtu. Džekam ir jābūt nenormāli sievišķīgam, lai man viņš patiktu, I mean tiešām, viņam ir bez maz vai jāspēj domāt kā vienai no viņām. Jo man fascinē prāts, nevis ķermenis… pie ķermeņa var pierast, un tas, kas sākumā šķiet ne visai glīts, vēlāk šķiet gluži vienkārši ideāls savā imperfekcijā. So, jā, man patīk meitenes. Un ja to ir grūti pieņemt man pašai, tad.. tad kādēļ lai kādam citam to būtu pieņemt vieglāk nekā man pašai? I mean.. es varu skūpstīt simtiem džeku, taču I don’t get that feeling, I don’t shiver, yet when a girl just as much as touches me by no intended reason whatsoever.. I feel like ground is shaking, and that’s how I know, I’m into them. Un es pieņemu, ka tas cilvēkus atgrūž, liek baidīties no manis, neļauj justies droši manā sabiedrībā, jo nav jau iespējams ielīst manā galvā, lai uzzinātu, ka viss ir kārtībā, tādēļ man šķiet, ka Latvijas sabiedrība gluži vienkārši vēl nav gatava pieņemt tādus cilvēkus kā es, bez kkādām tizlām jēlībām, bez bailēm, stereotipiskiem nosodījumiem. Mana mamma daudz reižu ir man prasījusi, vai manas draudzenes ir hetero, jo viņa uztraucās par manu drošību, kad es biju izlēmusi prikola pēc apprecēt viņas visas un saukt par sievām, lai ņirgātos par laulības un ģimenes dzīves nopietnību, smieklīgākais ir tas, ka es vienmēr esmu pavisam godīgi arī atbildējusi, ka ar viņām viss ir ok, ka viņām ir puiši, taču tai pat laikā vienmēr esmu noklusējusi, ka, ja nu ir kāds cilvēks, par kura orientāciju viņai vajadzētu uztraukties, ja reiz viņa tā vēlas, tad tā esmu es.

Es neizvēlējos būt par to, kas esmu. Bet es nevēlos arī visu mūžu noliegt to, kas es esmu. Ja Tev tas šķiet nepieņemami – tā ir Tava problēma, taču pacenties vismaz tik daudz, lai netraucētu man, jo es nevienam un nekad neuzbāžos. Man to gluži vienkārši nevajag. Es spēju būt laimīga arī būdama brīva no vienalga kāda veida attiecībām.

One response

  1. zais

    Visu cieņu Tev par šo ierakstu!

    Novembris 18, 2010 plkst. 20:40

Komentēt

