Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Pašpārliecība

Šodien es beidzot esmu spējīga to atzīt. Man tiešām, tiešām trūkst pašpārliecības un tas traucē.. tas traucē kvalitatīvi komunicēt ar cilvēkiem, vēl sliktāk.. tas traucē man sasniegt to, ko patiesībā ar manām spējām sasniegt būtu pavisam viegli.

Man ir bail censties un mēģināt no visa spēka, jo..a ja nu nav gana labi un nesanāk, ja nu kaut kas noiet greizi? Tad jau labāk neko nedarīt un saņemt sliktu vērtējumu/attieksmi par to, ka neesmu neko darījusi/centusies, nekā par to, ka es atveru savu sirdi kaut kam un daru visu iespējamo, lai panāktu pašu labāko iespējamo rezultātu uz kuru esmu spējīga. Es vnk nevēlos parādīt cilvēkiem savu labo īpašību un spēju galējās robežas, jo man ir bail, ka ar to nepietiks.. Bail no tās mežonīgās vilšanās sajūtas sevī, kas var mani izārdīt.

Kas vēl? Es baidos pabeigt jebko nopietnu..tikko kaut kas kļūst man pārāk tuvs un šķiet svarīgs, es cenšos no tā gluži vienkārši aizbēgt. Pavisam spontānas idejas (kā bārmeņu kursi, etiķetes kursi..) es prikola pēc uzsāku un tik pat ļoti prikola pēc arī pabeidzu.. ar smaidu un prieku par sevi un to, ko es daru. Bārmeņu skolā ejot es tiešām sēdēju mācījos alkohola teoriju 7h no vietas bez problēmām, jo zināju, ka tas svarīgi ir tikai man.. neviens no manis neko negaidīja.

Ak, jā, ļoti, ļoti iespējams, ka martā es pārceļos uz Londonu, kopā ar Aivaru. Viņš šobrīd liek tiesības uz lielajām fūrēm..noliks tās, pabrauks praksi un tad prom. Būšu viņam palīgs un tulks sākumā, pēc tam gan jau tikai ik pa laikam apciemošu.

Es esmu vienīgais cilvēks, kuram varu uzticēties..un pat tad man ir bail to darīt. Vajadzētu sevi vienreiz sapurināt, iemest aukstā ūdenī.. vienalga, lieto kādu metaforu gribi, Helsai ir jāsaņemas.

Komentēt

