Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Lady GaGa Top5

So, kā jau kādus 2 – 3 ierakstus iepriekš es teicu..man patīk Lady Gaga un es to nekaunos atzīt. Šodien es netērēšu tik daudz tintes.. tikai ielikšu 5 Lady Gaga dziesmas, kas, manuprāt, ir klausīšanās vērtas.

Speechless un Brown Eyes ir divas emocionālākās dziesmas, kas pieder Lady Gaga. Man tādas patīk..un es joprojām nevaru izdomāt, kura no šīm 2 ieņem pirmo, bet kura otro vietu, tādēļ gluži vienkārši pirmo un otro vietu dala

Speechless

Brown Eyes

Trešo vietu stabili ieņem Paper Gangsta, jo man gluži vienkārši patīk šīs dziesmas vārdi.. jo īpaši.. “not interested in fakers” rinda, kas ir mans šī brīža moto🙂 Negribas norakstīt savu dzīvi, citu cilvēku interešu dēļ.

Ceturtā vieta tiek Paparazzi..  tā laikam bija pirmā dziesma, kur dzirdēju no viņas, kaut kad pagājušajā vai aizpagājušajā vasarā pa radio.. sākumā likās wtf, pēc tam iepatikās. Un vispār..kuram gan negribas būt kaut nedaudz atpazīstamam un varenam?

Un pēdējo jeb 5 dziesmu piešķiršu visiem labi zināmajam Telefonam.. kaut vai tāpēc, ka telefons atkal pievērsa manu uzmanību šai māksliniecei.. un te var redzēt, kur viņa nonāca pēc tam, kad iepriekšējā video nonāvēja savu mīļāko😀 Taču tā šo dziesmu es īpaši augstu vis nevērtēju.. kaut gan galvā prot palikt gluži lieliski.

Ok, so..vismaz pirmās 3 dziesmas pavisam noteikti ir vērts noklausīties, lai gūtu iespaidu par gluži citu GaGu😀

Komentēt

