Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

The Club

Piektdien (9.07) atvērās pavisam jauns klubs – The Club – Kungu ielā 8.. jā, tieši tur pat, kur agrāk dzīvoja Nautilus. Tai pat datumā es tur sāku strādāt..par viesmīli. Tādēļ pastāstīšu mazliet par to, kā tas viss notika, ko tur var atrast un kāpēc man tur nepatīk. Pirms es turpinu.. atklāšu kādu faktu, kas man vsp ļauj šīs detaļas atklāt – es joprojām neesmu redzējusi savu darba līgumu, tas nozīmē – man kā darbiniecei par šo nekādus sū nevar pierakstīt.

(Es cēlos 8 no rīta, skrēju uz Ogri, lai izņemtu savu pasi un nodokļu grāmatiņu, tad uz dušu, tad satikt māsu, tad uz darbu, laika tiešām visam knapi pietika, taču mana vabolīte ir superīga..paspējām.)

Kā tas viss notika? Stafam (erm.. pag, izdomāšu, kā lai to pasaka latviski.. visam apkalpojošajam personālam? šīš.) bija jāierodas plkst. 12.30, lai palīdzētu klubu atvērt, tas ir satīrīt telpas, nomazgāt nenormālu daudzumu glāžu, salikt pudeles utt, utt.. tai pat laikā blakus strādnieki līmēja plakātus, krāsoja sienas, lika klāt aizkarus, zāģēja, skrūvēja, slēdza klāt ledusskapjus, trauku mašīnas utt, utt.. citi nesa iekšā mēbeles utt. Vārdsakot, visi strādāja un ļoti, ļoti ātri, jo pēc 8 stundām klubam bija jāatveras, taču izskatījās tā, it kā tam būtu vajadzīgas vēl vismaz 2 dienas, lai viss tiktu pabeigts. Ar stundas nokavēšanos klubu tik tiešām arī atvēra – brīnumi notiek, vai ne? Pat par spīti tam, ka tas joprojām nav īsti pabeigts.. bārmeņiem pat ledus standziņu joprojām nav un daudzi ledusskapji nestrādā. Sākumā ieplūda nenormāls lērums tautas ar ielūgumiem, tad parādījās arī citi mirstīgie. Uz skatuves uzstājās Gogo dejotāji, Dīdžeji laida savus labākos gabalus un viss notika..visos 4 bāros. Vārdsakot, šķiet, ka tusiņš bija pat ļoti ok, tiem, kam nu tādi tusiņi patīk, līdz pat plkst 06.20, kad mūzika tika apklusināta un viesi aizgājuši prom, tad atsākās tīrīšana, pudeļu noslēgšana tajos plauktos, kurus nu kā par brīnumu var aizslēgt (ne visi tādi ir..daudzi ir salūzuši). Pēc tam arī apkalpojošais personāls varēja doties prom.

(Tā kā vabolēnu biju nolikusi otrpus akmens tiltam, tad agrā rīta mundrumam devos tam pāri uz mašīnu un kaut kā cīnīdamās ar miegu aizbraucu līdz pat mājām, kur noliku mašīnu pie vārtiņiem, jo nebija spēka tor vērt vaļā..iegāju guļamistabā un nolūzu uz 3 stundām, jo plkst 12.00 man jau bija jābūt Rīgā, lai ar Delfiņu ietu ringā (Delfa tika pie pirmās vietas apsteidzot Podhales puikas, kas parasti ir diezgan neiespējami (vismaz tā izteicās Sandra – sieviete, kas Podhales suņus ieveda Latvijā) un būtu uzvarējusi arī bestu, ja vien nebūtu ieraudzījusi, ka es stāvu malā un mēģinājusi skriet pie manis (izstādē viņu nevedu pati, jo knapi varēju pastaigāt – drausmīgi sāpēja kājas) to, ka viņa būtu uzvarējusi arī bestā, es zinu tāpēc, ka pati eksperte pienāca mums klāt un izteica nožēlu, ka nav varējusi Delfai ielikt pirmo vietu dēļ viņas notizlošanās. Pēc tam devos taisnā ceļā atpakaļ uz darbu..so jā 48h laikā 6h miega)

Ko tur var atrast? Kā jau augstāk minēju, tur ir Gogo dejotāji (gan meitenes, gan puiši), 4 bāri – Pirmais bārs, Lielais bārs, R’n’B bārs, VIP bārs, DJ (iekš R’n’B un Lielā (centrālā) bāra), Flair bārmeņi (centrālajā bārā, taču ne vienmēr viņi tā arī strādā) un vēl.. vesela kaudze dīvainu cilvēku. Vārdsakot, mūzika, dzērieni, tusiņš.

Kas tur man nepatīk? Sāksim jau ar to vien, ka boss, ja viņu tā var nosaukt, joprojām nav atradis laiku sagatavot līgumus, tādēļ es nezinu, kas man ir jādara un kas man nav jādara, vārdsakot, uz ko man it kā būtu jāparakstās. Es arī nezinu, kā mums maksās algu – katras maiņas beigās, vai katru mēnesi, jo boss pats to nav pateicis. It kā 3 viesmīles atbild par visu – pirmo bāru, R’n’B bāru un Lielo zāli + kreiso spārnu VIP zālei + pīpētavu + tualetēm. Taču reāli, tā kā tualetes ir tikai pirmajā stāvā, tas ir tur, kur es palīdzu bārmenim tai laikā, kad neskraidu apkārt, tad man ir jāapkopj tās vienai.. vismaz tā izriet no bosa teiktā, jo par to tīrību aizrādīja man. Iegādājies reiz apkopēju, mister. Man par to, ka es eju iekšā tualetēs, uzklausu aizvainojumus no vīriešu puses un smieklus no sieviešu, kaut ko papildus samaksās?? Ne velna! Kretīnisms. Tas pats notiek ar pīpētavu..arī tā ir pirmajā stāvā, arī to man nākas apkopt vienai. Tas gan nenozīmē, ka varu neapkopt augšu, jo pirmais bārs ir tik mazs un garlaicīgs, ka tur ilgi nosēdēt vienkārši nav iespējams. Kādēļ esmu pirmajā? Jo man nav pieredzes, sasodīts. Un tas, ka strādāju vairāk nekā citi, tas jau visiem po*uj. Jā, esmu dusmīga, ļoti. Kādēļ? Tādēļ, ka es labāk pārzinu kasi un kokteiļus nekā bārmenis, kuram es palīdzu.. man kā viesmīlei bez pieredzes, taču tas nebūtu jāpārzina, vai ne?? Katru reizi, kad kāds vēlas pasūtīt kokteili, Kaspars (tā sauc bārmeni) viņu sūta uz augstākiem bāriem. Līdz ar to arī dzeramnaudas nekādas. Runājot par dzeramnaudām.. kad sāku strādāt, biju nopratusi, ka visu bāru dzeramnaudas tiks saliktas kopā, lai pēc tam arī godīgi saskaitītu un izdalītu – 70% bārmeņiem, 30% viesmīlēm..ja reiz viesmīles apkopj visus bārus, tad jau tas būtu tikai godīgi, vai ne? Galu galā dažādos bāros naudiņas ienāk dažādi..gluži vienkārši to novietojuma dēļ, kaut vai..vai arī bārmeņu dēļ, taču viesmīlēm visām ir jāstrādā vienādi. Taču pagaidām izskatās, ka viesmīles tiek, ja vispār tiek, tad tikai pie tās tējas naudas, kas ir tai bārā, kurā viņām vairāk vai mazāk ir jāuzturas laikā, kad nekas nav jāapkopj. Līdz ar to.. par 2 naktīm esmu nopelnījusi 3 Ls. For fuckin’ sake, pat prakses laikā 2 nakšu laikā es nopelnīju krietni vairāk. Un, jā, vēl kas.. bet pie šī jau esmu vainīga es pati, tikai un vienīgi pati.. man nepatīk pats klubs kā tāds, jo man nepatīk mūzika, kas tur skan.. es neesmu no tuc tuc cilvēkiem,  tik ļoti neesmu no tiem, ka man pat sāka pietrūkt Kokteiļu studijas Trace Lady Gagas un citu hitu, taču tas nu ir mazākais no visiem ļaunumiem. Runājot par mūziku, otrajā naktī ievēroju, ka DJ pieder kādas 6 dziesmas, ne vairāk, kuras tad nu viņš visu laiku laida uz riņķi (goda vārds, vienu gabalu es dzirdēju vismaz 10 reizes), kas arī nav diezin ko forši. Bet kamēr neesmu atradusi neko labāku, prom neiešu. Kolektīvs ir diezgan sakarīgs, par to neko sliktu neteikšu.

Otrā nakts bija apmēram tāda pati, es tikai biju vēl vairāk nogurusi, jo biju gulējusi tikai 3 stundas, bet 12 stundas jānostrādā. Viss, ko es atceros, ir kādu sievieti, kas angļu valodā mani uzrunāja..citēšu “your eyes, your hair, your lips, your this (norādot uz zodu)..you are so beautiful. If I’d be a man..I’d be all-over you.” un tad vīrietis viņai blakus teica “If I’d be a woman I’d be all-over you too”. So, jā, tas bija diezgan intimidating? Un es nezināju, ko lai atbild.. tādēļ teicu “Thank you” un aizskrēju strādāt tālāk, kas droši vien viņu nedaudz aizvainoja. Taču es nevarēju palikt, būtu vēl izrunājusies un pateikusi “well..you don’t have to be a man to be all-over me ’cause I prefer women anyway”. Lai nu kā, jau kuro reizi es pārliecinājos, ka sievietēm patīku daudz vairāk, nekā vīriešiem😀 Pēc darba aizgāju ar kājām līdz pat Molam, kur mani savāca un aizveda uz Ikšķili gulēt.

Komentēt

