Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

2007. gada 9. Augusts

Nu jaa..es tiku pie neta lai vareetu jums visiem palieliities tb pazheloties  esmu Norveegjijaa..un buushu te veel paaris dienu so tikai 13.08 tikshu atpakalj Latvijaa (kas ir labaaka par visaam paareejajaam vietaam kur esmu paguvusi pabuut tachu vienmeer jau ir patiikami par to paarliecinaaties veelreiz) 
liidz shim esmu paguvusi
1) izmezhgjiit kaklu
2) guleet praamim uz klaaja
3) guleet konferenchu zaalee zem 3 kreesliem
4) veel guleet
5) es jau piemineeju ka guleeju? 
6) zvaniiju lielos zvanus 
7) redzeeju ziemeljbriezhus  veselu baru mazus un lielus  aiij vinji ir jauki 
izvaartiities Somijas zaalee  (aapsis lika..)
9) speeleet gjitaaru visaadaas klintiis pljavaas un pie kokiem 
10) visiem sakrist uz nerviem ar to ka saku nee paldies 
11) pabuut Somijaa un Igaunijaa
12) pabuut polaarajaa dienaa uz polaaraa loka kopaa ar polaarajiem odiem 
shodien veel es paspeeshu
1) braukt naktii ar kugjiiti pa lielu lielu ezeru gar fjordiem un pa fjordiem 
2) paspeeleet gjitaaru & palasiit kaadu labu graamatu 
riit ir paredzeets aizbraukt uz vienu klinshu paareju sakraameet energjijas akmenjus un tad veel sho to padariit tikai nezinu ko 
erm un 6dien no riita es jau saakshu braukt atpakalj uz Lv tikai pa celjam jaaiebrauc Santaklausa zemee jaapasaka chau veciitim un jaapaluudz shis tas uz Ziemassveetkiem 

Tā, atsākam šīs vietnes piesārņošanu ar manas dzīves pēdējo gadu īpatnējākajām atmiņāmnu murgiem :p

Komentēt

