Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

2006. gads 19. marts

Jippi jee shodien ir viena FORSHA diena D pamodos ar domu ka jaanopeerk minkai apsveikuma kartinju un ieshu guleet ar saaposhu kaaju un domu uz kura saana guleet lai vinju veel vairaak nesabeigtu  taatad vissnotika taa: es pamodos un aizgaaju uz veikalu eec kartinjas bet tur nevienas smukas nebija taadeelj nopirku 6 snikerus jo sanaaca baisi izdeviigi  tad braucu uz Luxemburgu lai noiekrtu minkai kartinju un nopirku arii  kad braucu atpakalj maajaas man piezvaniija Angel un teica lai braucu uz lux aizbraucu lidz maajai noliku kartinju un braucu arii tikai tad jau sagjeerbusies kaa kaartiigs pokemons nu lab citiem nemaz peec pokemona neizskatos..ehh nav talanta buut par pokemonu ( anyway aizbraucu pie Angel un kopaa ar Danielu un Kristinu Helenu speeleejaam basketbolu  tikai…es aizkjeeros aiz angel kaajas kad kjeeru bumbu un njaa un saakumaa jau visi teica ka salauzu bet tikai stipri izmezhgjiiju kaaju  tad braucu uz slimniicu kur man bija jaaseezh 3h un jaagaida rentgena iznaakums  toties rentgenaa man 3 reizes prasiija vai es neesmu staavoklii D vai es esmu resna??  mans teevs zin ka man ir suu ar kaaju bet vinjam po bet maate neko pat nezin  bet no taa visa ir iznaakushas dazhas varen pozitiivas lietas!
1)es riit un pariit varu neiet uz skolu
2)es vareeshu ietaupiit naudu ko biju paredzeejusi peldeeshanai veselas 3 nedeeljas no vietas 3 reizes nedeeljaa kas ir apmeeram 15 euro 
3)es tieku shodien pie neta
4) man tomeer nav lauzta kaaja
5) es priecaajos ka man ir kaajas kuras vareetu salauzt
6)iemaaciishos staigaat ar krukjiem vrb kaadreiz vel noderees
7)zinu ka dziive ir skaista 

Tā, kā man ir uznācis mazais sentiments un es joka pēc lasu savu ļoti veco draugiem.lv dienasgrāmatu, tad esmu nolēmusi dažus ierakstus publicēt arī šeit, tikai tāpēc, ka tās ir diezgan dīvainas atmiņas😀 Būs vēl😛

Komentēt

