Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

La la la

Dzīve ir skaista🙂

Vakar biju uz Vides Taktīm.. mums gāja galīgi čābīgi.. no 20 kontrolpunktiem atradām tikai 5, tad Kate kaut kādā mistiskā veidā ar sikliem pārdūra priekšējo riepu savam īrētajam ritenim vietā, kur stiklu nemaz nebija. Tad man bija jābrauc tālāk vienai, bet vienai braukt ir garlaicīgi, turklāt organizatori negribēja dot uzlīmītes, jo uzskatīja, ka 1, tas nav komanda. Tādēļ paņēmu vēl 2 punktus un braucām atpakaļ uz Andrejsalu. Tātad 7 no 20😀 pēdējā vieta? Tieši tā..un mēs vēl bijām pirmā komanda pēc saraksta.. ek, nepatikšanas notiek. Andrejsalā bija pietauvojies ar Poļu burnieks Czarny vai kā viņu. Tīri smuks mazulis. Šodien to ļauj visiem interesantiem arī izstaigāt, taču.. vai es maz pa kuģiem esmu staigājusi? Galu galā Jūrmalciemā diez vai ir kāds cilvēks, kas ne reizes nebūtu kuģojis. Un, arī uz lielajiem kuģu saietiem esmu ne reizi bijusi..tāpēc mani nemaz tā nevelk. Kas vēl? Šodien bija paredzēts braukt uz Valmieru pēc Brenguļu alus, taču nesanāks.. nav kas mani aizved, vienai to gabalu braukt negribās. Tādēļ paliku mājās, nopļāvu divpļaviņas, jeb dārzu pie mājas, iztīrīju vabolēnu, drīz iešu cept kefīrkeksu.

Sliktu garastāvokli ir ļoti viegli ārstēt ar darbu. Pēc tam, kad biju pārkārtojusi savu istabu, jutos labāk, tad, kad biju izbraukājusies Vides Taktīs jutos vēl labāk, pēc šīs dienas fiziskās slodzes jūtos nu pavisam labi. Kkad aizbraukšu uz Cenām pie māsas, viņa man noteikti liks smagi pastrādāt un tad.. es jutīšos gluži lieliski🙂 Depresijai nav varas pār mani, ja es to negribu. ha!

Un es gribu izbraukt Ķeguma mistēriju..to..nu..follow me🙂 135km jau nav nemaz tik daudz..4 stundas, khe. Vajag! UN tur ir klavieres..man patīk klavieres🙂 Zais teica, ka brauks ar mani, es ceru, viņš tiešām tā arī darīs.

Un es esmu izlikusi veselus 3 slēpņus Ikšķilē..tikai tie vēl nav apstiprināti. Kad tos apstiprinās.. tad visi mani varēs kritizēt😀 Taču es nezināmu iemeslu dēļ to tā vien gaidu. Laikam jau esmu mazliet mazohiste.

Life goes on!

4 responses

  1. egita

    Apsveicu ar 2 publicētajiem slēpņiem Ikšķilē. Iespējams, šajās brīvdienās ar ikaaca aizbrauksim pameklēt. Tik tā multislēpņa logi pagaidām nav diez ko iedvesmojoši😀

    Jūnijs 4, 2010 plkst. 09:57

    • Jā, atzīstu mana vaina🙂
      Liels respekts jums par izturību un to, ka slēpni tomēr atradāt!🙂
      Tagad jau esmu izlabojusi kļūdas + izmantoju jūsu ieteikumus – ieliku kopsummas rezultātu, lai ir kāds kontroles punkts.

      Jūnijs 10, 2010 plkst. 18:29

      • egita

        Aha, nocīnījāmies labi, bet nepadevāmies😀
        Vakar ikaaca sarēķināja, vai mums sanāk kontrolsumma, nesanāk… No mūsu atrastajiem cipariem summa ir 49. Bik paštukojām, kur varējām ko pārskaitīties, bet nevaram iebraukt, kur mums ir kļūdas. Sportiskas intereses pēc gan gribētos zināt, tas nekas, ka slēpnis jau atrasts🙂 Aizrakstīšu Tev gc.com PM.

        Jūnijs 11, 2010 plkst. 09:34

      • Es Tev uz gmail nosūtīšu atbildes😉

        Jūnijs 11, 2010 plkst. 10:02

Komentēt

