Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Sasodīts!

Gāju uz brāļa istabu, nepamanīju, ka durvis ir ciet, ieskrēju tajās, izsitu stiklu un diezgan normāli savainoju roku. Redz, tāds reiz ir tas mīnus, ja pārvietojas tik ātri, kā es to parasti daru tad, kad esmu sliktā omā. Pārgriezu rokas striķi, uzliku apsēju.. būs ok, dzīvošu🙂 Sāp gan, bet parakstīt varu, so..man pofig, dzīvot tā pat ir apnicis.

Biju nolēmusi rīt vismaz kādas 8h triekt riteni pa Rīgu.. nu, lai vējš izpūš to tizlo negatīvismu ārā no galvas..tad piezvanīja mamma, paziņoja, ka viņi esot tikuši pie naudas, tādēļ vēloties, lai atbrauc opis un nosaka, kur lai rok ūdenim aku. Opis ir labs rīkstnieks, viņam tie zariņi tiešām liecas tur, kur labs ūdens ir. Mamma būtu laba rīkstniece, ja vien viņa saprastu, ko dara, jo viņai uzrāda ne vien ūdeni, bet arī metālu. Lai nu kā, tas nozīmē, ka man rīt būs jāved opis uz Ikšķili, tādēļ nekāda vizināšanās nesanāks, protams, es arī to nevarētu darīt, jo..jo man joprojām diezgan pamatīgi pieklibo kāja un tagad arī roka ir tizla.😀 Labi, ka man tādi sīkumi ātri dzīst. No rīta salīmēšu stiklu durvīm, varbūt pat neko nevarēs pamanīt, labi, ka šovakar esmu mājās viena pati, pārējie visi svin māsīcas izlaidumu , to pašu, uz kuru es nevarēju ierasties, jo oma uzskatīja, ka mums nav pietiekami tuva radniecība. Ja neesmu gana laba, lai ietu uz oficiālo pasākumu, neesmu arī gana laba, lai ietu uz neoficiālo, tā es nolēmu un paliku mājās. Nafig! Tāpat man ir slikts garastāvoklis.

Man ir aizdomas, ka es varētu uzskaitīt visas savas negatīvās īpašības tūlīt un tagad, sākot ar to, ka esmu egoistiska, savtīga, ļauna, melīga, slinka, riebīga, neglīta, tizla, resna, garlaicīga, sekla un beidzot ar to, ka es neesmu pat fuckin hetero😀 Pilns komplekts, bitch, pilns komplekts. Bet parasti, kad es tā daru, atnāk mana māsa, iesit man smagi pa galvu, liek aizvērties un dzīvot tālāk. Tāpēc, es labāk tā tomēr nedarīšu..

Lai jums visiem jauka nakts! Es eju piedzerties, nē, bet lasīt 1984 gan. Life sucks. Mine..does ir badly.

Komentēt

