Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Last days in Latvia

Vakar man apnika dzīvot..šodien es cenšos no visa un visiem atcadīties. Izrādās..ir tik viegli pagrūst mani atpakaļ depresijas dzelmē..tikai atņem man kaut ko, ko esmu pieņēmusi kā nezūdošu vērtību un..un es esmu zem ūdens, zaudēju elpu un spēku. Redz, tāpēc es nepeldu – ūdens ir pārāk plūstošs, lai tam varētu uzticēties..tam pat īsti nevar pieskarties. Sasodīts, Podziņa taču ir tikai suns, kucēns..tāda pati kā citi, bet viņa bija domāta man..vai tad nē? Protams, es nevarēju viņu paturēt, ja braucu uz Jaunzēlandi..es nevarētu par viņu parūpēties būdama prom. Un tomēr..ja nu es nekur netieku? Ja man nākas palikt te? Tad es palieku bez Jaunzēlandes, bez Podziņas, bez tiem sapņiem, kas man tagad ir..kamēr nenomierināšos, te būs man neglaimojoši raksti. Sorry.

Komentēt

