Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Khe

Vakar izbraucu 2km ar riču pa Beberbeķu takām, lai noskaidrotu, vai maz vēl protu braukt. Izrādījās – protu gan. Konstatēju, ka priekšējā riepa laiž gaisu, tādēļ nolēmu nākamajā dienā braukt uz Gandru, lai nomaina. Turklāt vajadzēja arī iziet profilaktisko, lai varu piedalīties 01.05 Mangaļsalas eventā. Domāts – darīts.

Šodien ap plkst 13.00, kad nu es tomēr biju veiksmīgi piecēlusies, piepumpēju priekšējo riepu un devos ceļā.. plānā bija paņemt pāris slēpņu, taču ar tukšu riepu nav forši braukt, tādēļ to atliku uz atpakaļceļu. Šķiet, esmu sapratusi Bruņurupuču mistēriju, taču paņemt gan vēl nepaņēmu, kautrējos. Tiesa, arī koordinātas bildē saskatīt es nevaru, bet man pietiek ar aptuveno mistērijas atrašanās vietu un multenes noskatīšanos. Multene gan ir.. joprojām traumējoša. Ja atradīšu programmu, ar kuru sazīmēt kartē to, kā esmu braukusi, tad ielikšu arī savu maršrutu. Lai nu kā.. aizbraucu līdz Gandram, tur iepazinos ar kādu vecu krievu tautības onkuli, kura dēlu sauc Oļegs, un kurš laikā, kamēr dēls ir Krievijā, viņa vietā remontē riteņus, kaut arī pirms 2 mēnešiem smagi krita un traumēja roku. Redz, es tomēr protu ne tikai saprast, bet arī runāt krieviski, viņš latviski gan nē.. nu, tas nekas. Riepa vesela, kamerai gan bija caurums, to tad arī nomainīja, tad uzpumpēja abas riepas, lai ir vienādi, pieregulēja bremzes un ļāva man braukt tālāk, ko arī labprāt darīju.

Vispirms apciemoju Secret Garden slēpni, kamēr gaidīju, lai bērni no botāniskā dārza sakāpj autobusā, un pats autobuss aizbrauc prom, aizgāju līdz Trestam un nopirku Borjomi ūdeni. Izrādījās, ka man garšo, pat par spīti tam, ka gāzētu ūdeni nedzeru. Tātad, šis ir jau otrais izņēmums. Pirmais nāk gāzēts pa taisno no kāda avota Vācijā un satur ļoti daudz dzelzs. To gan var dzert tikai svaigu, pudelēs pildīts tas zaudē savu lielisko garšu. Žēl, ka neatceros, kā to vietu sauca, kur avots atrodas, vajadzētu atjaunot kontaktus ar Haares haikinga grupu. Kā vispār haikingu sauc Latviski? Došanās pārgājienos? khe, tizli. Ok, sagaidīju kamēr apkārt tumšs un kluss (dienas vidū tas ir kkas gandrīz unreal, jo sevišķi tā tumšs daļa – tur vajag saules aptumsumu un laika mašīnu), pakāpos uz riteņa un izvilku ārā konteineri. Konstatēju, ka ritenis tā ir fantastiska lieta, arī tad, ja cieta (par to runājot.. mans kalnu velosipēda sēdeklis pilsētas vajadzībām ir..briesmīgi neērts) un arī to, ka slēpnim vajag maintenance, jo tas ir briemsīgā stadijā. Pilns ar drazām (zinu, jau zinu, ka teorētiski varēju palīdzēt un iztīrīt, bet man īsti nebija tik daudz laika), bez vāciņa un ar tik pārpildītu viesu grāmatiņu, ka drīz jau visi ieraksti gluži vienkārši būs nesalasāmi no tā, ka daži ir par slinku, lai atrastu brīvu stūrīti un vnk gāž savu niku virsū citiem. Tad ātri ieslidināju konteineri atpakaļ vietā un laidos prom uz School Ghosts.

Ar School Ghosts man paveicās, tā apkārtne bija gluži kā izmirusi, turklāt pēc Lielās Vislatvijas talkas vēl nebija paspēts to no jauna samēslot, tādēļ tik tiešām jauka vieta, kur pasēdēt un padzert ūdeni :p Sākumā no slēpņa nedaudz nobijos, taču tad saņēmos un izvilku ārā.. tā ola gan ir smieklīga, tur pat ir gaiļa kartiņa iekšā🙂 Tātad, jā, parakstījos un prom biju, lai brauktu uz bijušo 6. slimnīcu.

Kad tur piebraucu, sapratu, ka nekāda kastītes meklēšana man vis nesanāks..jo bērnu laukums bija pilns ar mazām meitenītēm. Pasēdēju uz soliņa, lai izprastu, kā man tālāk doties mājās, tad arī apsegloju savu baltu kumeliņu un braucu tālāk. Khe, bet tās meitenes gan bija jaukas. Viņu lomu spēles bija rēcīgi klausīties, labprāt būtu palikusi tur ilgāk, lai uzzinātu kura no viņām tad īsti būs mamma, un kas tad īsti nolems to, kā sauks meiteni zilajā jakā – Marta/Lauma vai Patrīcija🙂 Blakus kāds labs tēvs mācīja savam dēlam spēlēt basketbolu. Tā, jā.. forši.

Aizbraucu līdz Count it, bet sapratu, ka nav noskaņojuma skaitīt, tāpēc devos tālāk uz RRR. Kad nonācu pie šīs vietas, tur jau Rzens un Edixz mēģināja izpīpot, kur slēpnim vajadzētu būt. Man gan nebija jāpīpo, lai saprastu, kur to nolikt būtu gana estētiski, lai nebūtu jāsmērējas, tādēļ atradu tik ātri, ka nobijos, vai tik neizskatos pēc tādas, kas jau iepriekš ir zinājusi, kur slēpni meklēt. Man tīri labi patīk RRR un Rīgas Cirka tipa konteineri (tie abi ir viens un tas pats), taču uzskatu, ka RRR slēpnim vajadzēja būt nedaudz savādākam, jo vieta nav tik publiska, turklāt RRR ir pelnījusi ko kārtīgāku. Diemžēl, ar abiem augstāk minētajiem puišiem aprunāties nebija laika, nebija laika pat sagaidīt, līdz viņi pierakstās, jo vajadzēja braukt mājās.. pulkstens bija jau ap kādiem pieciem vakarā un sāka apmākties, bet es biju vienā vienīgā plānā blūzītē. Tādēļ tikko nodevusi visas instrukcijas, devos prom pa taisno uz mājām cauri Babītei, kur atjaunoju savus Borjomi ūdens krājumus.

Ja no rīta spidometrs rādīja 217.25km, tad ierodoties mājās tas rādīja 279.25km, tātad 62.07km pa dienu nobraukts, kas ir diezgan sakarīgs rezultāts, ja ņem vērā, ka iepriekšējā dienā biju pirmo reizi sēdusies uz riteņa pēc tiešām ļoti, ļoti garas pauzes. Kad nonācu mājās, uzzināju, ka Mangaļsalas events ir paredzēts bez riteņiem, ekh, nu nekas, profilakse nekad nenāk par ļaunu. Pēc kāda laika gāju ārā, lai patrenētu savu flair prasmi, taču laiks bija tik nejauks, ka pēc 20 minūtēm  devos atpakaļ iekšā. Ja nav, tad nav. Iegāju siltā burbuļvannā un devos čučēt..pamodos un izdomāju, ka par šito visu der uzrakstīt😛

Ak, jā.. šis vairāk vai mazāk ir slepies.webs.com ieraksts, taču man šobrīd ir slinkums to pārkopēt uz vajadzīgo lapu, tādēļ to es darīšu rīt.

Rīt man ir paredzēts arī pabeigt kārtot personas medicīnisko grāmatiņu un apmeklēt GodVil, lai satiktu Robertu un iemācītos pouringu🙂

One response

  1. Apmēram tā izskatās mans ceļojums uz kartes.. tiesa, tur nav iekļautas visas vietas, kur es netīšām apmaldījos un izbraucu liekos km (kautrīgi pasmīn)
    http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=593241

    Aprīlis 28, 2010 plkst. 01:21

Komentēt

