Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Dievkalpojumi, bū

Ir 7diena. Katru 7dienu mana ome un opis ieslēdz Tv, uzgriež to uz pašu skaļāko un skatās savu dievkalpojumu. Daudz svētības viņi no Tv gan dabūs, vai ne? Baznīca katrā mājā.. baznīca, kas gadsimtie ilgi ir iznīcinājusi vairāk cilvēku, nekā lielākie pasaules kari kopā, turklāt joprojām netiek par to sodīta, jo ir tik gluma, ka paliek pretīgi. Šī te cilvēku zombēšana dievkalpojumu laikā, man vienmēr ir šķitusi briesmīga, paskaidrošu, kāpēc.

Es ciest nevaru dievkalpojumus,goda vārds..tie man izraisa tieši tik pat lielu alerģiju, cik raudoši cilvēki bērēs. Stulbie, egoistiskie maitas gabali! Viss, ko viņi dara, ir vai nu lūdz, lai viņiem būtu labi.. o Dievs, pasargā mūs no ļauna (mīkstčauļi) un dod mums mūsu dienišķo maizi (sliņķi) un pats galvenais..viņi, ticīgie, nespēj uzņemties atbildību par to, ko paši ir panākuši (Sargātu Dievs sargā). Cilvēks iet uz darbu, lej sviedrus, nopelna algu un nopērk sev visu, ko vēlas..ok, lieliski, man ir prieks par viņu..bet tiklīdz šis pats cilvēks saka – Ko tad es? To visu man ir devis Dievs..es pret šo cilvēku sajūtu riebumu. Ja cilvēks nespēj novērtēt to, ko ir panācis, tad viņš tik pat labi varēja arī neko nedarīt. Un Dievkalpojumi gluži vienkārši ir šādu te, jampampiņu, saiets. Pazemība esot tikums?? Kurā vietā? Pazemība ir stulbums..šīs te kautrības, kūtruma un pazemības dēļ cilvēki maz ko sasniedz. To izdarīju es, man par to pienākas atalgojums! Nevis to izdarīja Dievs, un man par to nekas nepienākas. Es ticu dabas spēkam un visuma burvībai, ticu, ka darot labu, labs tiek arī saņemts pretī, ticu, ka visu laiku tiek dotas iespējas sevi pierādīt, kuras vai nu izmanto, vai arī palaid garām. Ja cilvēks visu laiku pazemīgi stāstīs, ka viņam nekā jau nevajagot, well, uzmini nu? Šis cilvēks arī čiku no dzīves vien dabūs. Turklāt es viņu uzskatīšu par sliņķi, jo viņam ir bail sasniegt to, ko tas būtu pelnījis, ja kaut ko darītu. Kādēļ iztērēt savai eksistencei doto laiku uz šīs planētas velti un garlaicīgi? Dzīve ir domāta tam, lai darītu to, ko vēlies darīt un saņemtu prieku no tā, jo bieži vien šis prieks arī ir pats atalgojums par padarīto darbu. Ak, jā, ir taču paradīze un elle, vai ne? Ziniet, ja paradīze ir pilna ar tādiem tizliem tirliņiem, kas savā pazemībā ir zemāki par zemi, pa kuru es staigāju, tad es labāk nonāku ellē. Turklāt, “ļaunums” kontrolē pasauli, vai ne? Lai nu kā, neticu es ne paradīzei, ne ellei, tie ir tikai tādi bubuļi un kārumi, lai panāktu bezmugurkaulnieku ticīgo darīt to, ko kādam ir izdevīgi, lai tas dara. Šodien es aizdomājos par to, kādēļ joprojām atrodas tādi, kas kļūst par mācītājiem, par mūķenēm. Nu, pirmkārt, cilvēkiem ir interesanti lasīt un mācīties filosofiju, lai saprastu, kāda velna pēc tie cilvēki uzvedas kā apsēsti, taču vājākie nemaz nepamana, kā reliģijas stundās tiek pārvērsti par bezsmadzeņiem. Otrkārt, joprojām ir tādi vecāki un vecvecāki, kas ir tik apsēsti ar ticību, ka piespiež arī savas jaunākās atvases iet baznīcā un mācīties, bērniem ir tāda vēlme sagādāt prieku un lepnumu saviem vecākiem, bet kas gan ir vēl lielāks prieks ar ticību apsēstajam, kā viņa bērns mācītāja lomā. Treškārt, daudziem ir vilinājums dzīvi pavadīt neuztraucoties par laicīgajām problēmām. Taču, ja tādēļ katru rītu ir jāceļas 5cos un jālūdz Dievs, tad man ir jautājums, vai tas tiešām ir tā vērts? It kā darbs jau vienkārš..taču dzīve šķiet garlaicīga..un starp tiem zombētajiem? Nē, paldies. Un vēl.. cilvēkiem, kas ir maniakāli pārliecināti par savu taisnību, jo tā taču ir mūžīga, visvarena un ar Dieva gribu apveltīta, ir slimīga tieksme mēģināt par to pārliecināt arī citus. Secinājums – no šīs sērgas tik drīz vis neizķepuroties, jo sevišķi tādēļ, ka tie slimie meklē arvien jaunus un jaunus veidus, kā piesaistīt sev, kā viņi tos dēvē “savus noklīdušos jērus”. Piemēram:

Un visļaunākais ir tas, ka viņi izmanto bērnus. Protams, visefektīvāk ir ķerties pie pašām saknēm, kamēr cilvēkam vēl nav izveidojies pašam savs viedoklis par to, kas ir labi un kas nav. Taču, tas nemaz nav godīgi pret šiem cilvēkiem, es nezinu, bībeli neesmu izlasījusi, tā grāmata ir daudz par daudz garlaicīga, taču vai tas vispār nav kaut kā pretrunā ar bībelē rakstīto?

Rezumē – ticīgie ir dīvaiņi, dievkalpojumi ir dīvaiņu salidojumi, kuros tie apmainās ar savām dīvainībām, lai kļūtu vēl dīvaināki. Un baznīcas ir interesants apskates objekts, ja interesē arhitektūra, taču nekas vairāk. Lai jums visiem jauka 7diena, manējā ir sabojāta, jau otro nedēļu pēc kārtas.

4 responses

  1. zais

    Piekrītu 99% no uzrakstītā! Jo arī man ir viedoklis (:

    Aprīlis 19, 2010 plkst. 18:35

    • Prieks to dzirdēt🙂
      Ir viedoklis, nozīmē ir cilvēks.

      Aprīlis 20, 2010 plkst. 00:04

  2. es gan teiktu, ka visi nav pār vienu kārti metami. dievkalpojumi ir dažādi un ticīgie ir dažādi. piekrītu, ka ir tādi, kā tu aprakstīji. bet ir arī sakarīgi “ticīgie” un sakarīgi dievkalpojumi.
    gan tā sauktie “ticīgie”, gan “neticīgie” ir pilni ar visādiem aizspriedumiem un dīvainībām.

    Aprīlis 19, 2010 plkst. 21:53

    • Piekrītu, ne visi ticīgie ir tik briesmīgi, cik es tos šeit esmu aprakstījusi. Taču, nokaitināts bullis redz tikai sarkano, smagi nokaitināta Helsa – tikai slikto, tādēļ arī par sakarīgajiem nerakstīju. Un, ja Tu saki, esot arī sakarīgi dievkalpojumi, man nāksies šādu opciju pieņemt, kā iespējams pastāvošu, jo visus dievkalpojumus es ne tikai negribu, bet arī nevaru redzēt un dzirdēt. Par dīvainībām – nevaru nepiekrist, tā tas ir, bija un būs, un savādāk nemaz nedrīkst. Ja visi būtu “normāli”, tas būtu..erm..nevaru atrast nekādu piemērotāku vārdu kā garlaicīgi.
      Lai nu kā, paldies par viedokli😉

      Aprīlis 20, 2010 plkst. 00:13

Komentēt

