Te nonāk viss, kam vairs nav vietas Helsas galvā

Confused

Es esmu..apjukusi, nedaudz.

Krusttēva pirtiņu veselu gadu cēla kāds strādnieks vārdā Andrejs. Man šis cilvēks pat ļoti nepatika, kamēr ome viņa dēļ vai kusa ārā. Andrejs dzīvoja omes mājā par to it un neko nemaksājot, tik vien, cik šad tad nomainīja kādu izdegušu spuldzīti vai uznesa no pagraba kādu gurķu burku. Man šis te..Andrejs.. 3 reizes solīja mani smagi piekaut.. 2 reizes pat gribēja sist, taču man dzīves laikā ir izstrādājušies diezgan labi refleksi, es spēju izvairīties no lodēm, bumbām..dūrēm, ja vien ir adrenalīna rush, mani nomērdēt ir gandrīz neiespējami. Lai nu kā.. es šo personu ciest nevarēju un viņš mani arī ne. Tagad es uzzināju, ka šis te bezsmadzenis ir visu to gadu, kamēr dzīvojis pie omes, bijis policijas meklēšanā, par ko gan es nemaz arī nebrīnos un ne jau tādēļ es jūtos apjukusi. Apjukusi es esmu gluži citu iemeslu dēļ..ja viņu tiesās..mana ome ies un sniegs liecību viņam par labu. Jo omei ir sava dīvainā “tas nekas, ka viņš izvaroja 4 zīdaiņus un noslepkavoja 2 suņus, viņš sirdī ir labs cilvēks, jo reiz man nopļāva mauriņu” izpratne par cilvēkiem. Savukārt, es pat ļoti labprāt ietu un sniegtu kārtīgi sulīgu liecību par to, lai Andruša sēž cietumā un zīž.. nu..jūs jau zināt, kas notiek cietumā..pēc iespējas ilgāk. Redz, joks ir tāds.. ja es šādi izrīkotos, mani droši vien ome un opis ienīstu. Jo ome vēl nesen izteicās, ka viņai Andrejiņš esot kā pašas dēls. Šīš..get a room. Tātad.. jau kuro reizi padarīt sevi par auksto bezsirdīgo maitu, par kādu mani ome jau tik un tā dēvē, vai arī būt klusai un ļaut, lai tas maitasgabals saņem pēc nopelniem tikai par to, k0 ir izdarījis vēl bez draudēšanas man/tiek brīvībā un turpina dzīvot tā pat, kā ir dzīvojis līdz šim.

Šobrīd šķiet, ka es drīzāk paklusēšu..jo galu galā, kāda jēga tērēt savu laiku un pacietību. Karma ir jauka tante, viņa visus soda pēc nopelniem. Un galu galā man labāk mazāk riebekļoties.. es jau tā pat zinu, ka nonākšu ellē, ja tāda pastāv.. jautājums tikai..kurā no līmeņiem, khe.

3 responses

  1. Zais

    Šajā gadījumā īstas receptes, kā rīkoties, nav. Tā liecināšana, saprotams, ir kā koks ar diviem galiem. Nav jau arī teikts, ka viņu notiesās un Andrjuša tiešām “sēdēs”….

    Aprīlis 13, 2010 plkst. 09:17

    • Jā.. nu negribas jau arī sevi vēl vairāk apdraudēt.:/
      Es tomēr ceru, ka viņš sēdēs (ļauni smiekliņi) arī bez manas piedalīšanās tiesas procesā.

      Aprīlis 13, 2010 plkst. 12:04

  2. Te tev nu bija izpalīdzīgais andrejs

    Aprīlis 13, 2010 plkst. 14:48

Komentēt

